ТОП-4 найпроблемніших АКПП
Коробка передач — другий за значенням агрегат автомобіля після двигуна. Від його надійності залежить дуже багато чого. Поганих «автоматів» немає. Проте, існують автоматичні коробки передач, з якими краще не зв'язуватися…
7-ступінчаста роботизована DSG
У 2006 році компанія Volkswagen почала оснащувати свої автомобілі 7-ступінчастою коробкою передач DQ200 з двома сухими зчепленнями. Головні претензії до неї — нервові перемикання передач, вібрації і швидкий знос дисків зчеплення. Проблеми з такою DSG зазвичай починаються до 60 000 — 80 000 км пробігу.
Hydra-matic GM 6T30/6T40
6-ступінчастим гідромеханічним "автоматом" Hydra-matic GM 6T30/6T40 оснащуються автомобілі Chevrolet і Opel. Проблеми з ним можуть початися при пробігу близько 30 тисяч кілометрів. У цій коробки ненадійні соленоїди і проблемний гідроблок.
Гідромеханічна DP0/DP2
Чотириступінчастою гідромеханічної коробкою передач DP0 оснащуються автомобілі Renault Logan і Sandero. Ще цю коробку під ім'ям AL4 встановлювали на деякі моделі Peugeot і Citroen. У 2009 році коробка отримала назву DP2. Це одна з найбільш проблемних коробок передач компанії Renault, тому ми не рекомендуємо з нею зв'язуватися.
Варіатор Jatco JF011E
Варіатор Jatco JF011E встановлюють на самі різні автомобілі. У нього багато проблем. Тому потрібно частіше міняти рідину зі зміною фільтрів — при пробігу максимум 60 000 км.