Gorozhanin.com.ua

ТОП-4 найпроблемніших АКПП

30 сентября
11:37 2020

Коробка передач — другий за значенням агрегат автомобіля після двигуна. Від його надійності залежить дуже багато чого. Поганих «автоматів» немає. Проте, існують автоматичні коробки передач, з якими краще не зв'язуватися…

7-ступінчаста роботизована DSG

У 2006 році компанія Volkswagen почала оснащувати свої автомобілі 7-ступінчастою коробкою передач DQ200 з двома сухими зчепленнями. Головні претензії до неї — нервові перемикання передач, вібрації і швидкий знос дисків зчеплення. Проблеми з такою DSG зазвичай починаються до 60 000 — 80 000 км пробігу.

Hydra-matic GM 6T30/6T40

6-ступінчастим гідромеханічним "автоматом" Hydra-matic GM 6T30/6T40 оснащуються автомобілі Chevrolet і Opel. Проблеми з ним можуть початися при пробігу близько 30 тисяч кілометрів. У цій коробки ненадійні соленоїди і проблемний гідроблок.

Гідромеханічна DP0/DP2

Чотириступінчастою гідромеханічної коробкою передач DP0 оснащуються автомобілі Renault Logan і Sandero. Ще цю коробку під ім'ям AL4 встановлювали на деякі моделі Peugeot і Citroen. У 2009 році коробка отримала назву DP2. Це одна з найбільш проблемних коробок передач компанії Renault, тому ми не рекомендуємо з нею зв'язуватися.

Варіатор Jatco JF011E

Варіатор Jatco JF011E встановлюють на самі різні автомобілі. У нього багато проблем. Тому потрібно частіше міняти рідину зі зміною фільтрів — при пробігу максимум 60 000 км.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У Запоріжжі зареєстрували забруднення повітря фенолом

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.