Які сервіси «Київстар» відновились після збою та коли підготують компенсацію абонентам
Після кібератаки «Київстар» поступово відновлюється. Проте працюють не всі послуги, і їх якість подекуди не дуже задовільна.
Про це повідомляє сайт 056.
Як інформували в «Київстар», голосовий сервіс підключений. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів.
«Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу. Повністю відновлена послуга «Домашній Інтернет»», — повідомили в компанії.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути «авіарежим».
Абоненти пишуть про такі проблеми: виклик іде, при з’єднанні — вибиває; не працює СМС сервіс, що потрібен для аутентифікації у сервісах; домашній інтернет, не у всіх він працює, не та швидкість, що підключена. Водночас в деяких людей все чудово функціонує.
«В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв’язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі.
Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей», — пояснили в «Київстар».
В Компанії подякували за підтримку та пообіцяли компенсацію.
«Як тільки мережа стабільно запрацює, ми підготуємо компенсації для абонентів, які не мали зв’язку», — йдеться в заяві.
Також «Київстару» важливо, щоб люди відчули не тільки фінансову компенсацію, але і моральну. Поки що ніяких конкретних цифр та дат, не ведіться на шахрайські пропозиції