ТОП-5 двигунів, які навряд чи проїдуть 100 000 км
Сучасні двигуни, як правило, не можуть похвалитися великим ресурсом, хоча вони високотехнологічні і економічні. Тому при покупці автомобіля потрібно уважно вивчити його силовий агрегат. Пропонуємо вашій увазі ТОП-5 двигунів, які навряд чи проїдуть 100 000 км.
BMW N 63b44
З 2008 року BMW почав оснащувати свої автомобілі двигуном N63B44. Це перший масовий виріб баварських інженерів в жанрі бітурбованного V-подібного бензинового мотора. Конструкція цього агрегату виявилася невдалою. При частих перегрівах він може вийти з ладу вже через 40 000 км пробігу. Ресурс мотора помітно збільшується, якщо їздити акуратно.
Volkswagen 1,4 TSI
Двигун 1,4 TSI випускали з 2005 по 2015 рік. Цим агрегатом оснащувалися автомобілі Volkswagen (Jetta, Golf, Passat, Polo, Tiguan), Skoda (Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti), Seat (Altea, Ibiza, Leon) і Audi (A1 і A3). Заміна ланцюга ГРМ потрібна через 50-100 тис. км.
Mercedes-Benz М271 Е18 ML/AL
Двигуном Mercedes М271 Е18 ML/AL автомобілі Mercedes оснащувалися у 2002-2015 роках. В приводі ГРМ застосован ланцюг, який на перших версіях двигунів розтягувався до настання стотисячного пробігу. Пізніше німці цю проблему усунули.
Ford EcoBoost
Двигуни сімейства Ford EcoBoost дебютували в 2010 році. Є кілька варіантів обсягу цього мотора, починаючи з 1,0 л. На жаль, він не дуже надійний. Часто доводиться його ремонтувати до настання стотисячного пробігу.
Peugeot-Citroen EP6 (Prince)
PSA у створенні сімейства моторів Prince активно допомагали інженери компанії BMW. У них робочий об’єм від 1,4 до 1,6 літра. На жаль, ці агрегати виявилися невдалими. Вони споживали багато масла, страждали від раннього зносу механізму ГРМ.
The post ТОП-5 двигунів, які навряд чи проїдуть 100 000 км appeared first on Today.ua.