Б/в авто, які важко продати: 8 головних проблем
Деякі б/в автомобілі неможливо продати без великих фінансових втрат, хоча, здавалося б, що так не повинно бути. Сьогодні ми розповімо про причини, через які важко продати уживані машини.
1. Биті і відновлені після ДТП
Розсудливі автомобілісти цілком справедливо відмовляються від покупки битих і відновлених після ДТП автомобілів. Цілком можливо, що в таких машин вже є якісь приховані дефекти. Ось і виходить, що навіть злегка пошкоджені автомобілі продаються дуже довго.
2. Авто з таксі
В Інтернеті є багато пропозицій про продаж автомобілів, які раніше працювали в якості таксі. Як відомо, такі машини часто перебувають у поганому стані, та ще з великим пробігом. Розсудливі автомобілісти навряд чи куплять машину з таксі. Не дивно, що на сайтах багато подібних оголошень: адже ці машини рідко купують.
3. Завищена ціна
Важко на вторинному ринку продати автомобілі, які на первинному ринку продавалися за завищеною ціною. Потенційний покупець вибере з приблизно однакових моделей ту, у якій ціна менша.
Іноді продавець завищує ціну через те, що він в процесі експлуатації автомобіля замінив, наприклад, двигун або коробку передач. Покупець бачить, що ціна в порівнянні з іншими аналогічними моделями завищена, і шукає інший варіант.
Деякі автомобілісти намагаються продати своїх "залізних коней" за завищеною ціною у зв’язку з тим, що вони відносяться до топової комплектації, у якої великий набір обладнання. Багатьом покупцям б/в авто не важливий великий набір обладнання. Головне – купити дешевше.
4. Репутація трансмісії
Деякі водії воліють не купувати б/в авто з варіаторами і роботизованими коробками, побоюючись, що їм згодом знадобиться серйозний ремонт. Такі водії вважають, що ці види трансмісій хороші, поки вони на гарантії. Насправді все залежить від того, як експлуатувати машину, від манери водіння.
5. Репутація двигунів
У нашій країні досі існує упередження до турбодвигунів, тому на вторинному ринку машини, які оснащуються такими агрегатами, мають обмежений попит. Не користуються великим попитом і автомобілі з двигуном об’ємом понад 3 літрів (з-за високих податків і зайвої потужності).
6. Репутація бренду
Швидкість продажу автомобіля на вторинному ринку багато в чому залежить від його бренду. Бувають випадки, що одна і та ж модель, але під різними брендами, продається абсолютно з різною швидкістю. Чому так відбувається? На це питання, напевне, зможуть відповісти лише маркетологи.
7. Комплектація
На швидкість продажу вживаного автомобіля впливає його комплектація. Наприклад, в бюджетному сегменті погано купують машини з мінімальної і топової комплектацією. Втім, це всього лише один з факторів, що впливають на швидкість продажу.
8. Нові бренди, гібриди
Покупці насторожено ставляться до автомобілів брендів, які з’явилися відносно недавно. Вони просто ще не знають, що від них можна очікувати. Ось і виходить, що старі автомобілі DS і Genesis часто залежуються на прилавках.
Подібна ситуація і з гібридними моделями на вторинному автомобільному ринку. Гібриди більш складні технічно, і тому існує думка, що вони частіше ламаються. До того ж покупці побоюються, що доведеться міняти дорогу батарею.
The post Б/в авто, які важко продати: 8 головних проблем appeared first on Today.ua.