5 головних міфів про турбодвигуни
Турбомотор легше, економічніше і потужніше атмосферного двигуна, хоча ціни у них приблизно однакові. Але при цьому багато українців частіше купують автомобілі з атмосферником. Причина криється в стереотипах. Сьогодні ми розвіємо 5 міфів про турбомотори, в які досі вірять деякі автомобілісти.
Турбомотор – це звичайний двигун з турбіною
Перші турбомотори дійсно від звичайних силових агрегатів відрізнялися тільки наявністю турбіни. Але сучасні турбодвигуни не такі. Від стандартних моторів вони відрізняються, наприклад, посиленими поршнями, шатунами, посиленою системою охолодження, а в багатьох випадках і іншим колінчастим валом. Але це далеко не всі зміни моторів, на які встановлюють наддув.
У турбомотора є "турбояма"
У сучасних турбодвигунів немає ефекту під назвою "турбояма". У них інерція сильно знижена в зв’язку з зменшенням діаметра роторів турбіни. А ось у перших двигунів з наддувом дійсно спостерігалося погіршення розгінної характеристики.
Турбомотор споживає занадто багато палива
Насправді турбодвигун витрачає приблизно на 20-40% палива менше, ніж аналогічний атмосферник. Але при агресивній манері водіння, коли тиснеш до упору на педаль газу, паливо дійсно витрачається більше.
Турбомотры завжди потужні й з високими оборотами
Автовиробники вже давно оснащують свої машини невеликими двигунами з турбонаддувом потужністю 64-100 к.с. Для турбодизельних двигунів великі обороти нехарактерні. У сучасного дизеля з турбонаддувом обороти коленвала не бувають більше 4800 в хвилину.
Турбомотору потрібно високооктанове паливо
Це не завжди так. Китайська компанія Geely, наприклад, адаптувала свій новий турбодвигун з безпосереднім уприскуванням палива під 92-й бензин. Є й інші приклади. Але, звичайно, виробники преміальних автомобілів рекомендують заправлятися високооктановим паливом.
The post 5 головних міфів про турбодвигуни appeared first on Today.ua.