Мініатюрний електрокар Toyota С+pod виходить на ринок
Фари і ліхтарі — світлодіодні. Кузовні панелі виконані з пластика, тому маса електрокара тримається в межах 670-690 кг. Передбачено п'ять двоколірних схем забарвлення і три триколірні. Порт для однофазної зарядки (100 або 200 В) ховається під логотипом на носі.
Корпорація Toyota Motor початку в Японії продажу двомісного електричного квадрицикла С+pod для щоденних поїздок на короткі дистанції. Купити машинку можуть тільки корпоративні клієнти, включаючи органи влади, а приватникам доведеться почекати "розширеної свободи пересування" до 2022 року.
За габаритами С+pod має: 2490 × 1290 × 1550 мм, колісна база — 1780, кліренс — 145 мм, радіус повороту — 3,9 м. Спереду стоять Макферсон і дискові гальма, ззаду балка і барабанні. Розмір шин: 155/70 R13.
Салон "сі-плас-пода" шириною 1100 мм антивандальний і оброблений стійкими пластиками і тканиною. Замість РК-дисплея застосовано монохромне табло з двома екранчиками. Режими руху і основні функції включаються великими кнопками, яких кермо начисто позбавлений.
Єдиний електромотор 1RM максимальною потужністю 9,2 кВт (12,5 к.с., 56 Н • м) розміщений на кормі, тому привід задній. Швидше 60 км / год С+pod не їде. Літієва батарея ємністю 9,06 кВт • год вбудована в днище і обіцяє запас ходу в 150 км по циклу WLTC Japan. Повна зарядка займає від п'яти до 16 годин. Комплексу TSS немає, але "в цілому автомобіль має повний спектр обладнання для забезпечення безпечного водіння кожен день". Toyota каже, що в закупівлях машинки зацікавлене більше двохсот її партнерів.
Источник: f1analytic.com