Виконком не продовжив дозволи компаніям «Оллан» та «Бігборд» на розміщення зовнішньої реклами
На сьогоднішньому засіданні виконкому Полтавської міськради виникла дискусія щодо продовження дозволів (терміном на 3-5 років) на розміщення зовнішньої реклами. Всього пропонувалося продовжити розміщення для 133 об’єктів.
Член виконкому Олексій Чепурко запропонував скоротити термін дозволу до 2 років — на час каденції нинішньої міськради. Його аргументи — влада повинна напрацювати концепцію щодо зовнішньої реклами та потім представити й підприємцям. Можливо, буде вирішено відмовитись від білбордів взагалі. Тоді підприємців не потрібно обманювати 5-річним дозволом.
Керівник КП «Полтава-Сервіс» Денис Поліщук спробував захистити інтереси підприємців, які й так перебувають у скрутному становищі, але не відмовляють у допомозі — розміщення соціальної реклами збільшилося у 2-3 рази.
Головуюча на засіданні, секретар міськради Катерина Ямщикова доручила заступнику міського голови Ользі Величко разом з архітекторами, краєзнавцями, підприємцями та КП «Полтава-Сервіс» провести засідання та напрацювати певну стратегію.
Після дискусії дозвіл отримали невеликі ТОВки на 9 об’єктів зовнішньої реклами.
Інші 3 проекти рішень, які містили сотні білбордів та сітілайтів ТОВ «Оллан» та ТОВ «Бігборд», не отримали жодного голосу підтримки.
Власником компанії «Оллан» є Антон Олійник, а «Бігборду» — компанія із реєстрацією в Нідерландах.
На перший погляд, рішення є сучасним, адже реклама в ЄС все більше набуває електронного формату. Однак, не обійшлося без нюансу.
Точно важко сказати, коли Полтава отримає вище зазначену стратегію поводження з об’єктами зовнішньої реклами. Але можна стверджувати, що поки карт-бланш отримали компанії Андрія Матковського, які у травні отримали дозволи на термін 5 років, без згадувань про необхідність концепції чи стратегії.
Можливо, враховуючи сьогоднішні згадки на виконкомі про вибори вже у 2024 році, депутати розраховують на подальше розміщення своїх облич на білбордах винятково Андрія Всеволодовича? Тим більше, що багато нинішніх депутатів користувалися послугами його компаній.
, «Полтавщина»