Gorozhanin.com.ua

Військова адміністрація запропонувала віддати ЗСУ транспорт полтавських перевізників, які відмовляються виїжджати на маршрути

19 мая
17:30 2022

Начальник Полтавської ОВА Дмитро Лунін звернувся до приватних перевізників із закликом випустити машини на маршрути, інакше їх можуть забрати на потреби армії

Сьомий день поспіль у Полтаві триває неоголошений страйк приватних перевізників, які не випускають свій транспорт на маршрути. Вони вимагають підвищити тариф до 25 грн або хоча б до 15 грн.

Також у місті не працюють комунальні автобуси через відсутність пального для машин. Поки єдиним громадським транспортом Полтави залишається тролейбуси. Вони переповнені, що створює незручність і пасажирам, і працівникам комунального підприємства.

Полтавський міський голова Олександр Мамай проводить у своєму Telegram-каналі опитування на тему тарифів: якщо люди хочуть користуватися пасажирським транспортом, то потрібно прийняти нові тарифи — 10 грн за квиток у тролейбусі, 15 грн в автобусі. За результатами голосування майже 50 тисяч користувачів месенджера, 73% виступили проти підвищення тарифу.

Виходить, що найближчим часом ціну квитка не підійматимуть, а значить, приватні перевізники не виїдуть на маршрути.

Ситуацію із транспортним колапсом у місті прокоментував начальник Полтавської ОВА Дмитро Лунін:

— Полтавська міськрада своєю роботою призвела до того, що є перевізник, який на 80% заповнив ринок перевезень у місті. Ну навіщо так було робити? Коли немає конкуренції, то їх ставить у таку «позу» компанія, здається, ПП «ЛЮГ». Мер замість того аби робити свою справу, проводить якісь голосування в Telegram-каналі.

Треба не голосування робити, а проводити перемовини, визначати, чи економічно обґрунтовані ціни, і працювати далі. Чому в Харкові, де більше проблем, працює міський транспорт, а у нас вони посилаються на те, що не можуть знайти пального? Я не впевнений, що це є проблемою. Я впевнений, що зараз ідуть перемовини щодо ціни. Поки не буде визначена ціна, яка влаштує перевізника, вони не запустять цей транспорт. Я розумію, що це політичний ризик для мера, тому що, якщо ця ціна буде збільшена, її можна буде порівняти з іншими містами країни. Якщо вона буде занадто збільшена, то це для нього політичний удар.

Я бачу, що якщо буде збільшена ціна на проїзд в автобусах, то буде збільшена і ціна на тролейбуси. А там яка частина палива? Електроенергія не зросла в ціні. Чому у тролейбусах повинна збільшуватися ціна за проїзд?

Питання міського транспорту — прерогатива міської влади. Я хочу сказати, що якщо люди не хочуть займатися перевезеннями, то нам на війні потрібен транспорт. Будемо, значить, його забирати, якщо вони його не використовують.

Нагадаємо, що з 20 травня у Полтаві буде відновлено рух деяких комунальних автобусів, які курсують з Критого ринку на Вакуленці, Яківці, Вороніна, Червоний шлях і Малобудищанський завод.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Дональд Трамп – новое заявление президента США о валюте БРИКС | Новости Украины

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.