Великогабаритні автобуси повернуться на маршрути Полтави тільки після зникнення нелегальних перевізників — Юрій Лупаєнко
Три автобуси MAN, обладнані валідаторами та кондиціонерами, більше не вийдуть на маршрути, адже не витримують демпінгу з боку «робінгудів», які самочинно встановили тариф у 10 грн
Хронологія повернення на маршрути Полтави великогабаритних автобусів MAN виявилася короткою. 4 серпня на маршрут № 22 «Кільцевий» вийшли три автобуси, обладнані валідаторами та кондиціонерами. Водії та кондуктори мали «брендовану» форму із синіх та жовтих кольорів.
17 серпня перевізник Юрій Лупаєнко повідомив, що за 2 тижні роботи автобуси наїздили тільки збиток у 42 тис. грн.
Напередодні Дня Незалежності автобуси перестали виїжджати на маршрути, а сьогодні Юрій Лупаєнко повідомив «Полтавщині», що виїзд автобусів поставлений на паузу через роботу нелегальних перевізників, які мають право на приміські маршрути, але по факту працюють на міських. Неформальний лідер нелегалів Іван Іванов назвав цих водіїв «робінгудами», натякаючи на те, що вони щодня економлять полтавцям близько 1 млн грн, який ті витрачали б на проїзд за тарифу у 15 грн.
Самовільно встановлений нелегалами тариф в 10 грн зламав усі плани міської влади запровадити е-квиток в рамках максимального тарифу в 15 грн. Весняні бойкоти та страйки перевізників вже не допоможуть, тому усі водії — і легальні, і нелегальні — працюють за тарифом в 10 грн.
Нагадаємо, є ще одна причина цієї паузи на комфортні автобуси. У червні Полтавський міський голова Олександр Мамай пообіцяв прибрати нелегалів до кінця літа. Як бачимо, своєї обіцянки він не дотримався, тому приватникам не цікаво витрачати свої кошти на експлуатацію автобусів з тарифом в 10 грн.
Натомість полтавцям слід очікувати на збільшення тарифів у самих «робінгудів», яке вони анонсували «ближче до осені».
, «Полтавщина»