У Полтаві реформована транспортна мережа поступово повертається до попереднього вигляду
Керівництво міста повертає старі-нові маршрути громадського транспорту, на яких наразі працюють нелегальні перевізники
23 лютого має відбутися засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради. Серед іншого на засідання розглянуть проект рішення щодо запровадження 4-х нових автобусних маршрутів, які мають доповнити чинну транспортну мережу — № 59, 60, 61, 62, 63.
№ | Маршрут | Напрямок руху |
---|---|---|
59 (старий 52) | Південний вокзал – Центр – м-н Половки – м-н Алмазний Південний вокзал | вул. Небесної Сотні, вул. Соборності, вул. Маршала Бірюзова, вул. Великотирнівська, вул. І.Мазепи, вул. Європейська |
60 (старий 44) | м-н Левада – м-н Алмазний – м-н Половки – Центр – м-н Левада | просп. Вавілова, вул. Небесної Сотні, вул. Європейська, вул. І.Мазепи, вул. Великотирнівська, вул. Маршала Бірюзова, вул. Соборності |
61 | с. Вакуленці – с. Дублянщина – м-н Алмазний – м-н Половки – Центр – с. Вакуленці | вул. Патріотична, вул. Сакко, вул. Небесної Сотні, вул. Європейська, вул. І.Мазепи, вул. Великотирнівська, вул. Маршала Бірюзова, вул. Соборності |
62 | с. Вакуленці – с. Дублянщина – Центр – м-н Половки – м-н Алмазний – с. Вакуленці | вул. Патріотична, вул. Сакко, вул. Небесної Сотні, вул. Соборності, вул. Маршала Бірюзова, вул. Великотирнівська, вул. І.Мазепи, вул. Європейська |
63 (старий 40) | м-н Огнівка – Південний вокзал | вул. Огнівська, вул. 23 Вересня, вул. І.Мазепи, вул. Європейська, вул. Небесної Сотні |
Слово «нові» маршрути можна взяти у лапки, оскільки на них уже працює громадський транспорт. Проте це не перевізники із якими транспортний відділ уклав угоду, а так звані «пірати», які ходять під ліцензією ПП «Вежа-1» Івана Іванова.
Щоби зрозуміти ситуацію, згадаймо, що в червні 2022 року у Полтаві запрацювала нова транспортна мережа Ідея її запровадження полягала у відсутності дублюючих маршрутів, рівномірний розподіл транспорту, систематизація нумерації та перспектива заміни «Рут» великогабаритними автобусами.
З першого дня роботи виникла плутанина. Деякі водії закрили нумерацію білим папером, а деякі залишили звичні. Ціна проїзду в автобусі піднялася до 15 грн і в цей момент з’явилися нелегали, які почали їздити по 10 грн. Офіційні перевізники не витримали конкуренцію та також почали їздити по 10 грн.
В результаті приватні перевізники їздять не там де треба, а там де більш вигідні напрямки. Зараз, як і раніше, на кільцевому маршруті ходить по 15 маршруток у кожному напрямку. З Левади їздить два «кільця» — одне через центр, інше через Алмазний. «Кільцевий» через Юрівку по новій схемі скасований, але сьогодні він працював, як і раніше.
Запровадження чотирьох старих-нових маршрути може мати на меті два результати. Або це легалізація «Вежі-1», або перевізник Юрій Лупаєнко не хоче втрачати прибутки й просить поставити його на маршрути де вже їздить Іван Іванов.
Загалом спроба запровадити нову схему руху у Полтаві провалилася. З такою маршрутною системою, ми ще довго не побачимо великогабаритних автобусів і рівномірного розподілу транспорту між різними районами.
, «Полтавщина»