Сервіс прокату електросамокатів розширює зону користування у Полтаві
Тепер електросамокатами Strum можна буде проїхатися по руху «кільцевого» маршруту, а також мікрорайонами Сади-2, Огнівка, Юрівка
Сервіс шерінгу самокатів Strum, який працює й у Полтаві розширив зону можливого використання свого транспорту. Відтепер, окрім центру міста, електротранспортом можна проїхатися і по «кільцю», на Садах-2, Огнівці, Юрівці та у бік 1-ї міськлікарні. Про це повідомив Telegram-канал «Транспорт Полтави».
Водночас представник сервісу Strum Владислав Чесноков зазначив, що нові зони на вулицях Степового Фронту, Івана Мазепи, Велико-Тирнівську, Ковпака, Маршала Бірюзова, Половки, Симона Петлюри, Колективна, Огнівська, Героїв АТО, Героїв Сталінграда, 23 вересня, Михайла Грушевського тощо поки повноцінно недоступна. Користувачі самокатів можуть туди заїхати, але подальші гарантії компанія надати не може, бо зони паркування до кінця ще не облаштовані. Їх планують встановити найближчим часом.
Нагадаємо, сервіс прокату електросамокатів Strum, який до ребрендингу мав назву Eazzy, запрацював у Полтаві 23 квітня. На той час у Полтаві були доступні 83 електросамокати. Зонами, розблокованими для пересування, були центр міста (вулиці Соборності, Сінна, майдан Незалежності, Першотравневий проспект, більша частина вулиць Пушкіна, Шевченка, Петлюри), половина Подолу (вулиці Анатолія Кукоби, Панянка та Небесної Сотні) та вулиця Європейська (від центру до перехрестя з трасою М-03).
Наразі у місті працюють понад 100 самокатів Strum, які майже щодня зазнають ушкоджень і ремонтуються. Процес ремонту подекуди гальмується тим, що поставки деталей з-за кордону зараз потребують більше часу, вони дорожчі або просто недоступні. Іноді місцеві майстри, з якими працює компанія, знаходять можливість для ремонту без використання нових «рідних» деталей.
Владислав Чесноков також додав, що цього року самокатами користуються менше, ніж минулого. Переважно, через обмеження комендантської години.
— Раніше час-пік для наших електросамокатів був з 9-ї до 12-ї вечора. Нині ж пересування в цей проміжок заборонено, тому попит дещо впав, — зазначив представник Strum.
Тим не менш, електросамокати, навіть напрокат, наразі є непоганою альтернативою громадському транспорту, кількість якого обмежена через паливну кризу. Зокрема, якщо застосувати найдешевший тариф у 2 грн/хв і на дистанцію до 5 км, сума вийде приблизно така сама, як вартість квитка у тролейбусі чи автобусі, з урахуванням майбутнього здорожчання (10-15 грн). Однак, при цьому, буде відсутній той дискомфорт, який пасажир відчуває у салоні переповненого транспорту.
, «Полтавщина»