Полтавський перевізник Залізняк: щоб працювати без проблем — потрібно заносити в ОВА 5000 грн щомісяця з кожної машини
Галина Залізняк поскаржилася на те, що чесному перевізнику без корупційного «даху» працювати у Полтаві неможливо. З одного боку на маршрутах працюють нелегали з дозволами від ОВА, з другого — місто хоче створити свій «дах» та брати 1 грн за електронний квиток
Перевізник Галина Залізняк звернулася до «Полтавщини» з проханням висловитися з приводу ініціативи міської влади — змінити приватну компанію «Фарго Сістемс» на комунальну структуру.
— Почну з того, що з міської влади нас ніхто не збирав і не цікавилися нашою думкою. А у мене запитання: чому ми повинні віддавати з 10 грн 1 грн чи приватнику Олександра Мамая, чи міській раді, яка хоче так само заробляти на нас? Вже наболіло це питання. Бо перевізник тільки 1 грн залишає собі, інше йде на витрати. Це не дає можливості навіть для ремонту. У мене поки працюють 3 машини, ще 5 просто іржавіють, не має змоги їх відремонтувати.
Я можу висловитись від багатьох перевізників. Ми готові самостійно встановити валідатори, це в наших інтересах, адже без контролю водій заробляє більше, ніж власник. Ми б самостійно обслуговували валідатори. А якщо це хоче робити міська влада, то нехай забирає за обслуговування не гривню, а 15 копійок, наприклад. Це буде чесно.
За добу адміністрування електронного квитка, якщо уявити, що усі маршрутки обладнані валідаторами, принесе 150 тис. грн. За місяць — 4,5 млн грн. Це за які такі послуги?
Окрім цього, майже неможливо працювати в умовах, коли потрібно платити просто за маршрут. Нелегальні перевізники Іванова щомісяця заносять в Полтавську ОВА по 5 тис. грн з кожної машини. Тому вони і працюють. До речі, це ще не так багато. За часів Мамая через прокладку «ЛЮГ» з машини потрібно було занести 14 тис. грн в місяць. І тоді ти ставав легальним перевізником. Ще дрібничка — за 12 місяців «робінгудської діяльності» в Іванова з’явилися 12 дводверних «Рут», з номерами окупованих областей. Непогано «наробінгудив».
У мене принцип — нікому не платити. Я працюю у сфері перевезень 20 років, у мене були великі автобуси до Києва, Харкова і т. д. І за ці маршрути я не платила: ні в міністерстві, ніде інше. Не плачу і зараз. За це мене тепер «крєпят». Поліція слідкує за моїми машинами. На кінцевій заходять до водіїв і запрошують їх бути свідками по справі, що я начебто акцію протесту проводила. Це влада мені так «привіти» передає.
Нагадаємо, у березні 2023 року начальник ПОВА Дмитро Лунін заперечив свою причетність до кришування нелегальних перевізників у Полтаві.
, «Полтавщина»