Полтавська облрада узгодить формальності щодо побудови мосту через Дніпро у Горішніх Плавнях
На депутатській комісії розглянули проект щодо змін до Схеми планування територій Полтавської області в частині будівництва дороги та мостового переходу через Дніпро у Горішніх Плавнях. Інвестором проекту є китайська компанія
На сьогоднішньому засіданні депутатської комісії Полтавської обласної ради з питань ЖКГ, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку розглянули проект рішення «Про внесення змін до Схеми планування території Полтавської області».
Директор департаменту будівництва, МіА та ЖКГ Полтавської ОДА Віталій Кулинич розповів, що від обласної ради потрібно дозволити внести зміни до Схеми, прийнятою облрадою 23 травня 2013 року. Зміни стосуються будівництва автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава — Олександрія на ділянці обходу Кременчука з мостовим переходом через річку Дніпро Полтавської області.
За словами Віталія Кулинича, Служба автомобільних доріг планує побудувати новий міст у Горішніх Плавнях. Інвестором є китайська компанія, яка має із САДом відповідний меморандум.
Олексій Матюшенко, один з присутніх на комісії депутатів, назвав це «історичною подією», а голова комісії Сергій Бєлашов висловив подяку китайським інвесторам.
Члени комісії без обговорення проголосували за винесення проекту рішення на розгляд сесії облради.
Нагадаємо, що проект будівництва мосту через Дніпро у Горішніх Плавнях обговорювався ще влітку 2017 року, на зустрічі голови Полтавської ОДА Валерія Головка, керівництва Служби автодоріг області, заступника міністра інфраструктури України та представників підрядної компанії з Китаю.
Обговорення будівництва мосту у Горішніх Плавнях у 2017 році
Пропозиції щодо розташування нового мосту у Горішніх Плавнях 2017 року
Тоді повідомлялося, що проект будівництва автодороги Полтава — Олександрія на ділянці обходу Кременчука, включаючи зведення мостової переправи через Дніпро, виконає китайська компанія China Road and Bridge Corporation. Саме з нею 22 березня 2017 року підписали Меморандум керівники «Укравтодору».
Розпочати роботи планували у 2018 році. За проектом, загальна довжина обходу Кременчука становитиме 19,6 км, з яких майже півтора — довжина мосту через Дніпро. Вартість проекту — майже 338 млн доларів.
Втім, будівництво мосту досі так і не розпочалося. Не в останню чергу через те, що Кременчук та Горішні Плавні вели спір за те, де потрібно в першу чергу будувати новий міст. Врешті керівництво держави погодилося будувати обидва мости.
Нагадаємо, у червні 2021 року у Кременчуці почалося будівництво нового мостучерез Дніпро за 11 млрд грн. Генпідрядником є турецька компанія «Догуш» (Doğuş İnşaat ve Ticaret Anonim Sirket).
, «Полтавщина»