«Полтаватеплоенерго» інформує: Щодо оплати послуг, які надає підприємство
«Полтаватеплоенерго» працює виключно в межах чинного законодавства, а взаємовідносини підприємства і споживачів врегульовані індивідуальними договорами про надання послуг.
Зазначені договори є додатком до правил надання послуг з теплової енергії №830 затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року. Ці договори є публічними і розміщені на офіційному веб-сайті підприємства, звідти їх можна за потреби роздрукувати.
Так ось , якщо уважно почитати пункт 34 цього договору, там зазначено наступне: «Споживач повинен здійснювати оплату за спожиті послуги підприємства не пізніше останнього числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, і це є граничним строком». Якщо такої оплати немає, це вже є порушенням умов договору і відповідно вважається боргом перед підприємством.
А якщо ще уважніше ознайомитись із Законом України «Про житлово-комунальні послуги», а саме статтею 8 цього закону, то стане зрозумілим той факт, що виконавець комунальної послуги має право звертатись до суду у разі порушення споживачем умов договору.
Тож, керуючись законом України «Полтаватеплоенерго» як надавач послуг, має підставу вирішувати питання зі стягнення заборгованості у судовому порядку, але перед тим має повідомити боржника про наявну у нього заборгованість.
А отже підприємство розсилає боржникам вимоги-попередження, де вказано суму наявного боргу і прохання вирішити питання, щодо його погашення в найближчі терміни. Підкреслюємо, що це вимога-попередження і надіслана вона на законній підставі.
Дотримуйтесь закону і вчасно сплачуйте за спожиті послуги.
Пресслужба «Полтаватеплоенерго»