Gorozhanin.com.ua

Полтава створює програму «Купуй полтавське» з сайтом за півмільйона гривень

14 июня
17:52 2021

Нова міська програма передбачає створення логотипу «Купуй Полтавське», сайту для ознайомлення з продукцією полтавських товаровиробників, а також фінансування проведення форумів та тренінгів

На розгляд сесії Полтавської міськради винесуть проект рішення «Про затвердження Цільової комплексної програми на період 2021-2023 роки «Купуй Полтавське».

→ Переглянути повний текст проекту програми «Купуй Полтавське»

На її реалізацію потрібно буде віднайти 1 млн 232 тис. грн. З них з місцевого бюджету — 612 тис. грн, з інших джерел — 620 тис. грн. Зокрема:

Розробником програми є Департамент економіки і інвестицій.

Що саме заплановано реалізувати протягом трьох років?

  1. Проведення форуму місцевих виробників «Вироблено в Полтаві» — 270 тис. грн
  2. Розробка логотипу «Купуй Полтавське» — 80 тис. грн
  3. Випуск та розповсюдження 200 шт. інформаційного буклету «Купуй Полтавське» — 40 тис. грн
  4. Висвітлення інформації щодо процесу та етапів реалізації програми в ЗМІ — 159 тис. грн
  5. Створення каталогів продукції полтавських виробників — 63 тис. грн
  6. Проведення тренінгів та семінарів з місцевими виробниками щодо алгоритмів та процедур можливого виходу на ринки ЄС — 120 тис. грн
  7. Розробка концепції та створення цифрового бізнес-порталу Полтавської громади у форматі «бізнес для споживача» (В2С) — 500 тис. грн

Влада Співак, депутат Полтавської міської ради, заступник директора департаменту економіки та інвестицій — начальник управління стратегічного розвитку уточнила для «Полтавщини», що логотип «Купуй Полтавське» буде створено після прийняття бренду Полтави, який має бути виготовлений у 2021 році. Логотип має нагадати полтавцям, що у часи пандемії потрібно підтримати фактично свого сусіда — виробника, і при виборі товарів обирати полтавське.

На сайті (або як зазначено у програмі, бізнес-порталі) для потенційних інвесторів та пересічних полтавців буде подана інформація про продукцію полтавських виробників. А на тренінгах підприємців мають навчити знаходити нові ринки збуту. За планом, його розробка буде фінансуватися не з міського бюджету.

За словами Влади Співак, кількісними критеріями ефективності програми має стати статистика, яка засвідчила б збільшення рівня продажу товарів полтавських товаровиробників.

Нагадаємо, що подібна ініціатива не є новою для Полтави. Андрій Матковський за часів каденції міського голова ініціював проект «Полтавська марка».

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Після пошкодження тепломережі біля ТРЦ “Ocean Plaza” відновили рух

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.