Gorozhanin.com.ua

Полтава прийме у подарунок автобус від підприємців: стало відомо хто його купив

25 мая
01:47 2024

Два полтавських підприємці купили автобус Irisbus Crossway, який передадуть на баланс комунального підприємства міста. Транспортні експерти просять поставити автобус не на кільцевий маршрут, а на околиці

На наступну сесію Полтавської міської ради, яка відбудеться 31 травня, винесуть питання про прийняття у комунальну власність автобуса Irisbus Crossway LE 2010 року випуску. Автобус передадуть на баланс КП «Полтаваелектроавтотранс». Після цього його планують поставити на кільцевий маршрут.

З проекту рішення стало відомо, що автобус місту подарує полтавське товариство «Торгіндустрія». Його засновниками є Анатолій Кобзар та Віталій Скляр. Перший є батьком полтавського підприємця Артура Кобзаря, який є співзасновником ГО «Полтавська платформа» разом з депутатом міської ради Вадимом Ямщиковим (чоловік секретаря міськради Катерини Ямщикової). Сам Артур Кобзар зазначив, що придбання автобуса — це ініціатива його батька і до подарунка він не причетний.

Вже Анатолій Кобзар пояснив, що придбанням автобуса хотів подати приклад іншим підприємцям, як можна власними силами допомогти місту. На його думку, це не обов’язково це повинен бути транспорт — будь-яка інша допомога.

Зазначимо що модель Irisbus Crossway LE у виробника зазначена, як міський або міжміський автобус, а не туристичний, як ми писали першого разу. На ринку такий автобус залежно від стану і пробігу коштує від 8 до 30 тисяч євро.

У базовій комплектації автобус має 50 сидячих місць, він облаштований кондиціонером. Автобус має широкі передні двері та подвійні середні, низькопідлоговий майданчик, а також сидіння формату «купе» (один напроти одного). Це говорить про те, що автобус не для туризму, а для приміських маршрутів. Пасажири, що їдуть з/до кінцевої займають сидячі місця, а на накопичувальному майданчику готуються до виходу, їдуть пару зупинок або розташовуються з великим багажем, дитячим візком чи на інвалідному візку.


Дописувачі у Telegram-каналі «Транспорт Полтави» зазначили, що цей автобус не підходить для кільцевого маршруту, його краще поставити на околиці.

— Враховуючи вищезазначене, цьому автобусу пасуватиме приміський маршрут на околиці чи до найближчих селищ. Оскільки заявлено, що автобус буде на балансі КП «ПЕАТ», то про маршрут на Жуки чи Нові Санжари мова не йде. Тому старший адмін вважає, що найкращим маршрутом для цього автобуса був би Центр — Вакуленці.

Влітку на даний маршрут попит збільшується в рази, разом з цим є проблеми з регулярністю. Також нам надходили скарги від пасажирів з Дублянщини, що маршрутки з Вакуленців приїжджають вже заповнені, і вони не можуть «влізти». Враховуючи, що КП «ПЕАТ» вже обслуговує цей маршрут, Irisbus суттєво покращив би якість перевезення, а сталий і зручний графік, бажано до 22 години, став би вишенькою на торті і показовим прикладом, як навіть одним автобусом можна суттєво змінити ситуацію для сотень, якщо не тисяч постійних пасажирів.

Другим за доречністю маршрутом міг би бути на Монастирську Гору (Червоний Шлях) через Дендропарк та Дальні Яківці. Оскільки зараз на цьому напрямку працює два автобуси, то можливо один такий автобус цілком би міг закрити транспортну потребу Д.Я. та М.Г.

Третім вдалим маршрутом був би напрямок на Кривохатки (Вороніна). Як і у випадку з Вакуленцями, дачники і пляжники точно б це оцінили.

ПЕАТ використовуватиме автобус після ремонту.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Погода у Харкові на сьогодні

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.