На Полтавщині планують створити електронні кабінети для пільговиків, які користуються міжміськими та міжобласними автобусними маршрутами
Реєстрація у такому вікні дозволить пільговикам автоматично отримувати компенсацію за проїзд. Наразі ця категорія населення йде з використаними квитками до органів соцзахисту
Полтавська ОВА повідомила про напрям диджиталізації соціальних послуг. Зокрема заплановано втілити амбітний проєкт — автоматизувати процедуру компенсації пільгового проїзду.
— Попрацюємо над цим разом із громадською спілкою «Міжнаціональна асоціація перевізників та автостанцій». Підписали відповідний меморандум. На Полтавщині визначені пільгові категорії населення, які можуть скористатися відшкодуванням вартості проїзду на міжміських та міжобласних маршрутах. Компенсація — за рахунок обласного бюджету. Цьогоріч передбачено 2,5 млн грн. Наше спільне завдання — зробити цей процес прозорим, доступним, а головне — зручним для людей. Першочергово пропрацюємо «дорожню карту» проєкту, визначимо план спільних дій, — йдеться у повідомленні ОВА.
Керівник компанії «Полтаваавтотранс» Сергій Бутко розповів «Полтавщині» про проект більш детально:
— З 2016 року діє програма обласної ради про компенсацію вартості автобусних квитків для пільгових категорій населення. Пільговики звертаються у касу, їм продають іменний квиток. Через певний термін вони несуть ці квитки до своїх територіальних органів соцзахисту, де їм повертають компенсацію. Від цієї програми виграємо і ми, і пільговики. Точних даних за 23-й рік ще не скажу, але орієнтовно іменних квитків повертається приблизно 2500 за рік. За 9 місяців минулого року було повернуто 1814 квитків.
Якщо проект запрацює, то компенсація для пільговиків стане більш швидкою та реальною. «Полтаваавтотранс» також підписав меморандум з асоціацією перевізників та автостанцій. План наступний — створити для пільговиків електронний кабінет. Після реєстрації вони також купували у нас квитки, але компенсацію отримували б уже автоматично. Щоправда, цей поки що умовний електронний кабінет потрібно синхронізувати із нашими автостанціями.
Сергій Бутко прогнозує, що ця інновація запрацює приблизно через рік, адже увесь процес розбитий на етапи: розробка дорожньої карти, техзавдання, програмного забезпечення і т. д.
Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»