Gorozhanin.com.ua

Керівництво Полтави залишило «Фарго» оператором е-квитка: безконтактну оплату відновлять після обіду

02 сентября
05:56 2023

Компанія «Фарго Сістемс» пішла на поступки й зменшила відрахування із кожної провалідованої поїздки з 9,9% до 7%. Натомість виконком продовжив термін облаштування стаціонарних валідаторів до жовтня 2023 року

Сьогодні зранку виконком зібрався на термінове ранкове засідання, щоби продовжити термін дії угоди з компанією оператора е-квитка «Фарго Сістемс». Напередодні власник компанії Максим Голдиш розповів про наслідки для міста, якщо воно розірве договір із «Фарго». А сьогодні тролейбуси й комунальні автобуси виїхали на маршрути без мобільних терміналів, а пасажири отримували від кондукторів відривні талони.

Члени виконкому проголосували за продовження строків реалізації е-квитка до кінця року. А «Фарго Сістемс» дозволили встановити стаціонарні валідатори до кінця жовтня цього року. Своєю чергою «Фарго» пішло на поступки й зменшило відрахування від кожної поїздки з 9,9% до 7%. Директор КП «Полтаваелектроавтотранс» Євгеній Зайцев повідомив, що сьогодні із другої зміни в тролейбусах та автобусах кондуктори отримають валідатори.

Секретар Полтавської міської ради Катерина Ямщикова на засіданні виконкому повідомила наступне:

— У нас є питання до підприємця, який впроваджує автоматизовану систему. Ми розуміємо, що зараз будь-який перехід на іншу систему, будь-яка подібна зміна має супроводжуватися якісною комунікацією із громадою, а саме громада має розуміти, яким чином буде йти зміна відповідної системи, що буде відбуватися із їхніми коштами на картах, має бути озвучений перехідний період, мають бути озвучені правила і тоді цей перехід може здійснюватися, правильно комфортно і зрозуміло для всіх.

Тому у нас будуть переговорні процеси. У нас будуть питання від депутатського корпусу до управлінців Полтавської міської ради стосовно даного договору. Дякую усім за швидку підготовку рішення. На цей перехідний період ми прибираємо дискомфорт для громади, який стосується незрозумілої теми переходу на паперові квиточки, що стосується їхніх електронних коштів зокрема.

В проекті рішення зазначено, що змінюється відсоток відрахування оператора із кожного квитка з 9,9% до 7%. Отже, у перевізників залишатиметься більше коштів, ніж раніше. На запитання члена виконкому Олексія Чепурка, скільки додаткових коштів отримуватиме ПЕАТ, керівник підприємства Євгеній Зайцев відповів:

— Підприємство в середньому відраховувало від виручки «Фарго Сістемс» від 600 до 800 тисяч гривень на місяць. Якщо відсотки будуть зменшені, ми будемо відраховувати менше.

Щодо закупівлі паперових квитків Євгеній Зайцев відповів:

— Ми вже почали їздити по талончиках з 5-ї ранку. На закупку талончиків було витрачено 30 тисяч гривень. Ці квитки нам будуть в нагоді й після продовження роботи е-квитка. За півтора року роботи е-квитка був випадок, коли дві години система не працювала через хакерську атаку. Ми зробили невеликий запас, ці квитки знадобляться. У нас додаткова угода, все може бути, тому ми будемо до цього готові. Не можна говорити, що це гроші на вітер.

Катерина Ямщикова пояснила, про який «перехідний період» запровадження е-квитка йде мова:

— Цей період зроблений для того, щоби адекватно зрозуміти правильний перехід. У людей кошти на транспортних картках. Ми не знаємо скільки триватиме цей період. Це лише для того, щоби ми здійснили правильну комунікацію із громадянами. Люди мають зрозуміти, що з першого листопада буде так-то. Це дасть можливість адекватно перейти на систему е-квитка.

Скоріш за все, «Фаро Сістемс» залишиться на ринку транспортних перевезень Полтави. Ймовірно, до жовтня компанія встигне встановили стаціонарні валідатори, оскільки найближчими днями уже протестує роботу стаціонарного валідатора на тролейбусі. Надалі виготовлення соціальних карток для пільговиків стане уже проблемою управління ЖКГ. Можна сказати, що від даної ситуації виграли всі. «Фарго» продовжить заробляти на провалідованих квитках, а комунальні та приватні перевізники зекономлять собі певну частку коштів. Незрозуміло лише, чому цей компроміс не прийняли 17 серпня, коли аналогічний проект рішення виносився на виконком, але зник із порядку денного?

Також залишився присмак, що компанія «Фарго» пов’язана із колишнім міським головою Олександром Мамаєм.

Микола ЛИСОГОР, «Полтавщина»


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Заборона руху на ділянці пров. Баварському від вул. Івана Кобзи до вул. Курахівської

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.