Катерина Ямщикова: нова вивіска «Полтавпиво» на готелі «Київ» — це не Ок
Секретар міськради пообіцяла відпрацювати єдиний підхід до вивісок на будівлях
На сьогоднішньому засіданні виконкому Полтавської міськради учасники зокрема розглянули проект рішення щодо настінних рекламних засобів.
Але запитання представнику КП «Полтава-Сервіс» Віталію Солоному надійшло з іншої теми. Член виконкому Олексій Чепурко по суті повторив запитання «Полтавщини» щодо нової вивіски «Полтавпиво» на готелі Київ зі сторони вул. Соборності.
Після примусового видалення кричущої реклами секонд-хенду тепер там фірмова вивіска полтавського виробника напоїв. Вона доволі габаритна та має чорний колір. Він запитав: «Вивіска — це ок чи не ок?», а також про існування єдиного підходу з боку влади до таких вивісок.
Віталій Солоний пояснив, що паспорт надається на основі погодження від управління архітектури та містобудування.
Секретар Полтавської міськради Катерина Ямщикова відповіла, що ця вивіска на вул. Сінній, 2 — не є ок, і не тільки «Полтавпиво». Вона пообіцяла «відпрацювати питання», щоб були нормальні та єдині вимоги з боку влади і «щоб підприємцю не морочили голову».
Щодо інших вивісок на готелі, то викликає запитання щодо розміру та кольору вивіски магазину «Цезар», якій вже не один рік. Іншим орендодавцям також є над чим працювати.
Натяк Катерини Ямщикової на іншу проблемну вивіску, скоріше за все, стосується «Фонду Олександра Мамая», яка вже була демонтована у грудні 2024 року, але яка в той же день була повернута на місце.
В контексті хочеться нагадати про створення влітку 2024 року робочої групи з архітекторів, дизайнерів і чиновників. Вона має розробити дизайн-коду міста: стандартизований вигляд вивісок, МАФів, лавок, ліхтарів тощо. Очолив групу — перший заступник міського голови Валерій Пархоменко. Однак, за нашою інформацією, вже більше з півроку комісія не збиралася з невідомих причин. І коли буде наступне засідання не знають навіть члени комісії.
Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»