Gorozhanin.com.ua

Хто сильніше: міська влада з поліцією чи автолавки на Новобазарній — 2021 рік дасть відповідь на це запитання

29 мая
09:36 2021

Попри обіцянку очистити вулицю Новобазарну від так званих автолавок з овочами, на цій ринковій вулиці все залишається стабільно незмінним — торгівля з вантажівок ведеться під знаками «Зупинку заборонено» та «Зона обмеженої стоянки»

Полтавський центральний ринок (або по народному «базарь») з прилеглими до нього вулицями є зразком непохитної фортеці для ведення як законної, так і стихійної торгівлі.

Березневі спроби міської влади заборонити нелегальну торгівлю на вулицях Новобазарній, Героїв Чорнобильців та Шевченка завершились компромісним рішенням — залишити там торговців але легалізувати їх у формі ярмарку. Про це на своїй прес-конференції повідомив перший заступник Полтавського міського голови Валерій Пархоменко. До цього він додав, що протягом 2021 року міська влада звільнить вулицю Новобазарну від вантажівок, з яких ведеться торгівля:

— Спочатку ми хочемо вирішити питання з парковками. Зробимо це цивілізовано. Обмежимо в’їзд, стоятиме шлагбаум. Приїхала машина, прийшов, штраф виписав. Наступного разу відвезли машину на штрафмайданчик, простій буде коштувати певну суму.

В один день зі згаданою прес-конференцією у Полтавській міськраді під головуванням заступника Полтавського міського голови Віталія Нікіпелова відбулася нарада щодо недопущення стихійної торгівлі на центральному ринку з використанням вантажних автомобілів, що займають проїжджу частину та перешкоджають руху транспорту. На нараді були присутні представники патрульної поліції, Інспекції по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста, ЦНАПу, КП «Полтава-сервіс». Про це повідомили у прес-службі Полтавської міськради.

Після обговорення вирішено проводити спільні рейди патрульної поліції та Інспекції по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста.

Однак, за нашою інформацією, з часу цієї наради патрульна поліція не реагує на порушення Правил дорожнього руху автолавками і фактично відмовляється складати на порушників адмінпротоколи. На місці наряди патрульної поліції пояснюють громадянам, які їх викликають, що вони не можуть знайти водія вантажівки і просто їдуть геть.

Можна будувати різні версії, чому патрульні виявляють таку дивну лояльність до автолавок. Однак ми наведемо тільки факти порушення ПДР. Так, на в’їзді на вулицю Новобазарну з боку вулиці Героїв Чорнобильців стоять дорожні знаки: з правої сторони руху «Зупинку заборонено», який стосується вантажного транспорту, з лівої сторони «Зона обмеженої стоянки», також для для вантажного транспорту. Обидва знаки ігноруються, адже з двох боків вулиці вантажівки стоять цілодобово. На лівій стороні вулиці, вже ближче до перехрестя з вулицею Шевченка, стоїть знак, який скасовує дію знаку «Зона обмеженої стоянки». Однак на нього також ніхто зі згаданих «невідомих» водіїв вантажівок не звертає увагу.

Інспекція з благоустрою на Новобазарній виписує стихійним торговцям приписи, надає повторні попередження, однак це не стосується згаданих автолавок, адже формально вони нічим не торгують, а просто зупинились. Інспекція — не патрульна поліція, тому не може вплинути на порушення ПДР. Про патрульну поліцію ми вже говорили… Тому маємо своєрідні «автолавки в законі».

За нашою інформацією, прибрати їх з вулиці Новобазарної назавжди — майже непідйомне завдання для нинішньої влади. Тому більш вірогідним варіантом може бути певний компроміс, за аналогією з легалізацією «стихійників» ярмарком. Що це може бути? Наприклад, вантажівкам дозволять торгувати лише вихідними днями. Інша форма — отримати дозвіл на торгівлю лише на одній із вулиць, тоді як інші потрібно бути звільнити. Залишається тільки вірити в обіцянку влади — вирішити питання протягом поточного року.

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»

Статьи по теме

Последние новости

На Харківщині два дитячі будинки сімейного типу отримали нове житло

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.