Директора СТК «Лтава» звільнили без пояснення причин — картодром може потрапити під приватизацію
Після закінчення терміну контракту 26 липня директор СТК «Лтава» Віктор Черниш пішов з посади. Договір йому так і не продовжили, а його обов’язки зараз виконує заступниця Лариса Папкова. Про це «Полтавщині» стало відомо від співробітників картодрому.
Нагадаємо, минулого тижня Віктор Черниш поділився, що не знає причини не продовження контракту. Він додав, що намагався потрапити на прийом до посадовців, але йому відмовили. Дізнатися підстави для такого рішення не вдалося нашій редакції як тоді, так і зараз.
Питання ми поставили міському голові Полтави Олександру Мамаю після засідання виконкому 4 серпня. У відповіді він «зачепився» за наше припущення щодо забудови території картодрому.
— Що стосується забудови (з другого почну) — це хтось придумав з вас, повірив у цю думку і тепер починає доносити до територіальної громади. Для того, щоб зробити навіть забудову (якщо це буде комусь і насниться кошмарному сні), там буде 50-100 млн грн (можливо більше), щоби провести туди комунікації. Розумієте, про що я кажу? Тому я певен на 100%, що за моєї каденції ніхто там нічого будувати не буде і дозволів ніхто давати не буде. Картодром залишиться картодромом в будь-якому випадку, — пообіцяв мер.
Натомість звільнення директора та підстави для цього він так і не прокоментував. Наш дзвінок проігнорував і начальник Управління у справах фізкультури та спорту Полтавської міськради Ігор Кислов.
За даними власних джерел «Полтавщини», усне розпорядження щодо такого рішення Олександр Мамай дав Валерію Пархоменку, а той — своїм підлеглим.
Тож наразі ми вимушені лише продовжувати висувати версії та припущення. Так, 3-го серпня Прем’єр-міністр Денис Шмигаль заявив, що з 1 вересня в Україні планують запустити масову приватизацію підприємств, потужностей та інших об’єктів.
— Мала приватизація, особливо в регіонах, де люди в селах і містечках знають об’єкти, які роками стоять і неефективно використовуються, покликана дати можливість викупити ці приміщення за справедливу ціну та розпочати роботу, — зазначив Денис Шмигаль.
Для картодрому на базі СТК «Лтава» це може означати перехід у приватну структуру, адже, як і більшість КП, комплекс не приносить доходів у бюджет і може бути названий «неефективним». Зазвичай у відповідних аналізах місто не враховує іміджеву складову — як то міжнародні змагання, які проводяться на картодромі, й тренування дітей.
Сама по собі приватизація не є чимось поганим. В Україні є приклади відновлення потужностей у складі приватної організації. Однак для збереження одного з трьох картодромів на всю країну необхідно запровадити інструменти для контролю за приватною структурою. Та чи буде займатися цим нинішня міська влада?
Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»