Gorozhanin.com.ua

Директора картодрому «Лтава» звільняють без пояснення причин — після 30 років роботи

26 июля
01:28 2022

Доля картодрому в Полтаві під загрозою: директору не продовжують контракт після 30 років роботи й не пояснюють причини

26 липня закінчується черговий 5-річний контракт директора СТК «Лтава» Віктора Черниша, підписаний із Полтавською міськрадою. Зазвичай цей договір продовжували за стандартною процедурою — чоловік подавав заяву про своє бажання продовжити роботу, її погоджували і працювали далі. Але зараз щось пішло не так.

Віктор Черниш заздалегідь повідомив документом, що хоче працювати на тій самій посаді, але й досі не отримав ні погодження, ні офіційної відповіді. Про це він сам розповів у коментарі нашому виданню.

«Полтавщина» намагалася отримати пояснення від начальника Управління у справах фізкультури та спорту Полтавської міськради Ігоря Кислова, якому підпорядкований картодром. Однак він повідомив, що перебуває у відпустці до 1 серпня й не володіє інформацією про цей випадок.

Так само не змогла надати пояснень його заступниця, яка лише повідомила, що «людина працює до 26-го». Питань організації нового конкурсу також поки не розглядають. Водночас вона заявила, що документів на продовження контракту Віктор Черниш не надсилав.

За даними наших власних джерел, розпорядження не пролонговувати договір директору надав перший заступник міського голови Полтави Валерій Пархоменко. Отримати пояснення від нього хотів і сам Віктор Черниш.

— Я взяв купу паперів, серед яких понад 120 грамот, які я отримав за час своєї роботи, і дипломи про профільну освіту. Хотів зустрітися із Валерієм Пархоменком, щоби мені просто в очі сказали, чому так. Але мені сказали, що через воєнний стан він не веде прийому. Чого не зробили так: «дякуємо вам за роботу, ось вам ще одна грамота і йдіть на відпочинок»? Чому мене просто ігнорують? — поділився директор СТК «Лтава».

Отримати коментар від Валерія Пархоменка не вдалося і нам.

Довідково. Картодром «Лтава» був відкритий 26 червня 1988 року у селі Розсошенці — за ініціативи Полтавської спортивно-технічної бази «Лтава», гонщики якої неодноразово виходили переможцями і призерами змагань республіканського і союзного рівня в різних класах мікроавтомобілів. За своїми характеристиками, він вважається одним із найкращих на території України та пострадянських країн: має трасу завширшки 9 метрів і завдовжки 1050 метрів, яка відповідає міжнародним стандартам. Трибуни картодрому розраховані на 2500 глядачів. Під ними знаходяться бокси для зберігання техніки та підготовки її до тренувань та змагань, майстерні, душові кабінки та медпункт. Картодром має приміщення для прес-центру, коментаторські кабіни, майданчик для роботи телекамер. Для його обслуговування у 1993 році був створений комунальний спортивно-технічний комплекс «Лтава».

Територія СТК «Лтава» у Полтаві

Віктор Черниш був призначений на посаду керівника картодрому ще за радянських часів, коли головою Полтавської міськради був Анатолій Кукоба. Як один з мотоболістів, він долучився у 80-х до будівництва картодрому. У 90-х, при ньому, був облаштований авторинок біля пивзаводу — на земельній ділянці, яка належить СТК. З приходом до влади Олександра Мамая фінансування скоротилося і Віктор Черниш постійно відшукував меценатську допомогу.

Через нестачу фінансування глядацька частина картодрому зараз далеко не в найкращому стані, однак покриття й мережі керівництво ремонтує постійно. До введення воєнного стану на трасі проводилося близько 20 змагань на рік, куди з’їжджалися авто-, мотолюбителі зі всієї країни та з-за кордону. І це не дивно, адже «Лтава» — один з трьох картодромів, які лишилися в Україні після руйнації інших 11-ти.

У 2019 році, за ініціативи учасників автоспорту, на конкурс із партиципаторного бюджетування був поданий проект реконструкції картодрому. В рамках конкурсу «Бюджету участі» він набрав найбільше голосів і мав отримати фінансування у 2020-му.

Оскільки в рамках проекту розраховувати більше, ніж на 1,5 млн грн, не могли, за ці кошти вирішили відремонтувати трибуни. Восени 2020-го навіть виготовили проект за 500 тис. грн. А далі місто вирішило вкластися в ініціативу додатково й оголосило тендер на капремонт за 4,7 млн грн.

Та все було дарма, адже через нестачу коштів у бюджеті, від проекту тимчасово відмовилися. Як один з варіантів розв’язання проблеми, взяти на баланс СТК запропонували області. Полтавська облрада погодилася, але коли виявилося, що передати об’єкт місто хоче без тієї ділянки, на якій проводять суботній авторинок, рішення затверджувати не стали.

Це було рік тому й наразі комунальний заклад у замороженому стані. Змагання не проводяться, фінансування ледь покриває витрати на оплату праці, директор вишукує кошти на «латання» мереж і вважає, що картодром під загрозою знищення.

Віктор Черниш поділився, що частину землі СТК намагалися забрати під будівництво будинку у 2017 році. Але тоді ділянку вдалося відстояти.

Редакція припускає, що не продовження контракту, тобто фактичне звільнення директора картодрому може бути пов’язане із бажанням отримати з об’єкта власну вигоду. Так, ще на початку цього року Віктора Черниша просили провести оцінку рухомого та нерухомого майна СТК, але той відмовився замовляти такі послуги без пояснень, конкретніших за «забезпечення ефективного функціонування, ведення діяльності та упорядкування документації». При цьому, за місяць після цієї вказівки ні профільне управління, ні обласний департамент не відповіли на запит Автомобільної федерації України щодо подальшого розвитку комплексу. Можливо, частину земель комплексу хочуть передати у довгострокову оренду з подальшою забудовою. Але це лише наші припущення.

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/acoareis/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Погода у Харкові на четвер: мороз вночі послабиться

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.