Департамент економіки і інвестицій витратить на конкурс дитячих малюнків понад 100 тисяч гривень
Міська влада Полтави подарує 248 учасникам дитячого конкурсу на екологічну тематику канцелярські набори вартістю 424 грн кожен. Ще 8 тисяч витратять на інформаційний супровід — створення фотографій та відеосюжету
Ще зовсім нещодавно друковані ЗМІ України, особливо провінційні, любили проводити серед своїх читачів різноманітні конкурси. Бідніші редакції пропонували переможцям безкоштовну підписку, більш заможні — побутові дрібнички.
Однак, коли організатор конкурсу має під рукою бюджет Полтави, то фінансова база під конкурс може стати більш щедрою. У цьому можна переконатися, якщо аналізувати окремі закупівлі Департаменту економіки та інвестицій Полтавського міськвиконкому. Наприклад ті, які здійснені під проведення конкурсу дитячих малюнків на екологічну тематику, який проводили у вересні в рамках «Європейського тижня сталої енергії 2022».
Як повідомила на своїй сторінці у Facebook Влада Співак, керівниця департаменту, депутатка міської ради від «Партії простих людей» та ініціаторка конкурсу, всього діти намалювали понад 500 малюнків. Тому було вирішено, що переможців у двох номінаціях («Збережемо енергію — збережемо планету» та «Зміни клімату — зелена енергетика шлях у майбутнє») визначать професійні художники Аліна Гончарова та Ярослав Терновський.
Судячи з тих закупівель, які ми знайшли у Prozorro, нагородити планують ледь не кожного другого учасника конкурсу.
Для цього департамент економіки та інвестицій вирішив замовити 248 різних наборів з 36 кольоровими олівцями (145,85-492 грн), фарбами гуаш на 12 кольорів (88,25-345 грн), альбомами на 50 аркушів наборами (75-90 грн) з 6 пензликів з понями (60-71,4 грн) та грамотами формату А4 (6,9 грн) у подарункових пакетах (12 грн). В середньому — 424 грн за набір.
Всі елементи подарункових наборів спеціалісти з інвестицій розбили на кілька закупівель.
Спочатку 248 пакетів за 2976 грн замовили у ФОП Олексія Митрофанова. Далі у ТОВ «ТК ЮЛіС» замовили грамоти та частину найдорожчих канцтоварів на суму 17 106 грн.
Паралельно був оголошений тендер на поставку решти подарункових канцтоварів з очікуваною вартістю 115 000 грн. На аукціон зайшло 5 учасників з пропозиціями від 72 496 до 85 146 грн. Враховуючи те, що 3 з 5 пропозицій вже відхилені, можна допустити, що департамент знову планує зробити замовлення у ТОВ «ТК ЮЛіС», яке завершило аукціон з найдорожчою пропозицією у 85 146 грн.
Для інформаційного супроводу роботи департаменту з ФОП Сергієм Романенком були укладені два договори на створення фото- та відеосюжетів. З загальних 49 000 грн на конкурс витратять 8170 грн: 4920 грн на відеосюжет та 3250 грн на фотографії.
Загалом конкурс дитячих малюнків обійдеться департаменту щонайменше у 113 398 грн.
Звичайно, хочеться обійтися без жовчі у темі дитячого конкурсу, адже діти малюють від душі. Взагалі, комунікація із громадою — це нормально. Однак, тут, як в тому відомому анекдоті про залишок осаду. Вірніше, до організаторів конкурсу виникли запитання: чи має саме департамент з назвою «економіки та інвестицій» витрачати понад 100 тис. грн на канцтовари, пакети та медійні послуги, проводячи дитячий конкурс? Можливо, якщо у нас у бюджеті так багато коштів, а тема зеленої енергетики вважається актуальною, то краще залучати кошти спонсорів на ті ж сонячні панелі?
Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»