Дані оператора е-квитка про пасажиропотік у Полтаві: «Фарго Сістемс» надсилає інформацію владі, але влада її не отримує
Суцільна містика супроводжує звітність оператора е-квитка — компанію «Фарго Сістемс»
28 червня оператор е-квитка розпочав продаж електронних проїзних в обласному центрі. Ще на етапі запровадження системи АСООП (автоматизованої системи обліку оплати проїзду) влада наголошувала на тому, що реформа дозволить абсолютно точно визначити пасажиропотік. А це, у свою чергу, дозволить орієнтуватися на об’єктивні дані під час прийняття тарифів, а також слугуватиме орієнтиром для компенсації перевізникам за транспортування пільговиків.
Після продажу електронних карток «Полтавщина» неофіційно запитала у «Фарго Сістемс» про кількість перевезених пасажирів. На що ми отримали відповідь, що така інформація направлена до виконкому, а говорити про це стороннім особам вони не будуть, оскільки існує пункт про нерозголошення відповідної інформації у договорі між «Фарго» та перевізниками.
Також ми надіслали інформаційний запит до транспортного відділу міськвиконкому щодо звітів «Фарго Сістемс». На що отримали досить оригінальну відповідь: відділ надасть інформацію тільки після закінчення воєнного стану. Маємо надію, що тут не малося на увазі розголошення військової таємниці.
Нарешті перший заступник міського голови Валерій Пархоменко офіційно вніс ясність у це питання, хоча самої ясності після цього більше не стало:
— Відповідно до договору між ТОВ «Фарго Сістемс» і виконкомом, оператор е-квитка зобов’язаний до 5-го числа кожного місяця надавати інформацію за попередній місяць щодо кількості проданих електронних квитків. До цього часу така інформація до нас не надходила. Транспортний відділ провів бесіду із оператором щодо необхідності виконання умов договору. 8 серпня транспортний відділ надіслав оператору листа, у якому наголосив на необхідності надання такої інформації.
Тепер спробуємо скласти цю інформацію до купи. «Фарго Сістемс» та виконком підписують договір, де, зокрема, йдеться про обов’язкову звітність до 5-го числа кожного місяця. Оператор неофіційно говорить, що таку інформацію до транспортного відділу він надіслав. Транспортний відділ спочатку відповідає, що воєнний стан — це обставини непереборної сили, які заважають їм надати відповідь. Однак уже першому заступнику міського голови транспортний відділ відповідає, що жодної звітності не отримав, але просить про неї у оператора бесідах та листах.
Можна приймати ставки на те, що відповіді «Фарго Сістемс» містичним чином так і не будуть потрапляти до поштової скриньки виконкому, а порушення договору при цьому ніхто не фіксуватиме.
Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»