Балакучі стаканчики «Speaking Cups»
Що таке «Speaking Cups»? І чому наші стаканчики «балакучі»?
Speaking Cups — це перший соціальний проєкт всеукраїнського рівня започаткований в Полтаві. Ми поширюємо зображення та цитати відомих українців на предметах, якими всі користуються. Для старту, обрали паперові стаканчики, на них — цитати Григорія Сковороди, а сам філософ у образі хіпстера, пацана з району та «глиби».
Нащо це потрібно?
Мета Speaking Cups — це позитивний соціальний ефект для активної молоді та просвітницька діяльність: популяризація видатних українців через товари широкого вжитку. Нині ми перетворюємо картонні стакани на артоб’єкти. Далі візьмемся за шопери, термочашки, футболки та шоколад.
Наша місія — завдяки меседжам відомих українців допомогти молодим людям змінити на краще своє життя, свою вулицю, місто, державу.
«Суть проєкту — побудова успішної країни, шляхом збереження і популяризації найкращих здобутків попередніх поколінь та впровадження на їх основі нового курсу розвитку українського суспільства», — розповіла керівниця проєкту Speaking Cups Вікторія Гончар.
Вікторія Гончар, керівниця проєкту Speaking Cups
Сковорода — хіпстер?!
Так, у нашому дизайні Григорій Савич обіграє образ сучасного інтелектуала з незалежним мисленням. І ми цьому дуже радіємо! Бо вигляд філософа позбавлений стереотипів.
Молодіжний образ Сковороди на «балакучих стаканчиках» — це результат співпраці творчої школи «Камбала» та студії дизайну «Аксіома».
Ми показуємо філософа-мандрівника у нестандартних образах з цитуванням його думок, щоб юні українці краєм ока хапали думки Сковороди та позбувалися стереотипів, й не уникали креативних підходів у розв’язанні будь-яких задач.
Марина Герасименко, керівниця школи неформальної освіти «Камбала»
Розробниця дизайну Марина Герасименко розповіла: новий вигляд Григорія Савича — експеримент подачі складного інтелектуального продукту в несподіваній формі на паперових стаканах.
«Вони розкривають Сковороду з дуже несподіваної точки зору. Була мета створити таку провокацію для того, щоб це зачепило людей. Тобто, не просто вони побачили той знайомий образ Сковороди, який ми всі знаємо зі школи, а подивитися на нього зовсім з іншої точки зору і переосмислити, можливо і зрозуміти, що його ідеї, його думки, вони такі ж актуальні зараз як були актуальні в час, коли він жив», — говорить Марина Герасименко.
Скільки нам?
Проєкту Speaking Cups всього три місяці. Але! За цей час наш мандруючий філософ на паперових стаканах встиг презентувати себе на «Культурних кодах міста Полтави», зіграти у «Що? Де? Коли?», стати учасником події «PRO бізнес» та познайомитися із відвідувачами першій барахолки «Містохаб».
Олег Сенцов з футболкою Speaking Cups
А ще ми вдячні за підтримку Speaking Cups українському режисеру Олегу Сенцову, йому подарували футболку та набір стаканів і ось, що говорить Олег про наш проєкт:
«Неймовірно файна та креативна ініціатива від полтавських активістів: робити стаканчики для кави з сучасним зображенням українських діячів культури. Одразу згадалось як з часів Євромайдану використовували класичний образ Шевченка, додаючи йому шолом та інші атрибути мітингувальників. Як на мене, просувати та популяризувати українську культуру треба різними засобами, включно з ось такими сучасними».
Також мандруючий філософ Speaking Cups гастролював Україною разом з «Бумбокс». А лідер гурту — з футболкою Speaking Cups Андрій Хливнюк отримав від філософа мудру настанову: «Бери вершину і матимеш середину»!
Андрій Хливнюк та Вікторія Гончар
Андрій Хливнюк з футболкою Speaking Cups
Speaking Cups — це про освіту впродовж життя, про самовдосконалення та розвиток критичного мислення, про любов і довіру до ближнього. Наш дизайн — це вогняний запал цікавості, любов до естетики й смачних напоїв. А ще, сучасний Григорій Сковорода, якого ви ніколи не бачили. Долучайтеся до нашої ініціативи й разом зробимо цей світ краще!