Актуальний освітній дискурс: українознавці Університету вивчають дидактичні технології
Викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки систематично і активно долучаються до актуального освітнього дискурсу. У полі їхнього зору – впровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес.
Підбивали підсумки цьогорічних креативних викладацьких експериментів із застосування різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому континуумі у традиційній мультимедійній майстерні «Сучасні освітні технології (практичний кейс для викладача)».
Насичена програма надсучасної навчально-демонстраційної сесії дала змогу всім учасникам дізнатися про те, які дидактичні технології сьогодні вважають найбільш прогресивними, де і як можна навчатися викладачам і менеджерам освіти.
У колі зацікавлених проблемами педагогічних новацій активно обговорювали електронні освітні ресурси: хмарні технології, 3D-комунікації, 3D-Інтернет-освіту, AR-технології в актуальному освітньому середовищі й роль комп’ютерних технологій у роботі освітян. У кожного, хто брав участь у навчальному інтерактиві, була змога експериментувати з редакторами, альтернативними традиційним візуалізаціям ресурсами й іншими мультимедійними навчальними технологіями 3:0.
Викладачі кафедри вкотре переконалися, що послуговування широким спектром інформаційних ресурсів сприятиме зростанню результативності й ефективності засвоєння знань, а викладацькі експерименти з ІКТ доповнюють напрацьовану педагогічну базу нових форм і методів викладання, сформують нетрадиційний підхід до процесу навчання, убезпечать від трансформації викладання навчальної дисципліни в автоматичну, позбавлену креативної компоненти роботу з текстовим матеріалом.
Такий формат й інші дидактичні технології, безперечно, дають можливість викладачам орієнтуватися в мінливому освітньому просторі, спрямованому на підвищення ефективності й урізноманітнення освіти, посилення вимог до навчання майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету