В Україні запрацювала цілодобова “гаряча лінія“ по COVID-19: питань більше не залишиться
У понеділок, 2 листопада, в Україні запрацювала "гаряча лінія", по якій можна зателефонувати і задати будь-які питання про коронавірус. Глава Міністерства охорони здоров'я Максим Степанов повідомив, що "гаряча лінія" працюватиме цілодобово. Всеукраїнський контакт-центр створили у зв'язку з тим, що регіональні "гарячі лінії" часто не справляються з напливом дзвінків.
Зателефонувавши за номером 0800602019, оператори саll-центру розкажуть людині, де можна здати тест на коронавірус, як отримати направлення на тестування, з яким лікарем зв'язатися, і дадуть відповідь на інші питання. Всього на "лінії" буде знаходитися 150 операторів.
Дзвінки на "гарячу лінію" абсолютно безкоштовні. Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо COVID-19, може туди зателефонувати, і незалежно від місця проживання, отримати відповідну інформацію. Якщо оператору необхідно уточнити якусь інформацію, наприклад, ви подзвонили з якогось невеличкого міста в Хмельницькій області, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися до свого сімейного лікаря, то для того, щоб з'ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом і лікарем. Це означає, що вам через якийсь час зателефонують і дадуть відповідь на ваше запитання.
Нагадаємо, Максим Степанов відповів на питання, чому МОЗ не замовив у ДП "Медичні закупівлі" кисневі концентратори для лікування хворих на COVID-19, незважаючи на те, що на ці цілі було виділено бюджетні гроші.