Українцям почали приходити посилки, які вони не замовляли: чому не можна їх отримувати
Шахраї придумали новий вид заробітку. Українцям поштою приходять посилки, які вони не замовляли. Ні в якому разі не забирайте невідому бандероль!
Суть шахрайства дуже проста і розрахована на те, що люди часто замовляють товари поштою, тому одну «зайву» посилку можуть не помітити. Правда, таке несерйозне ставлення до покупок в Мережі може стати причиною великих грошових втрат.
Наприклад, вам приходить повідомлення, що на пошті вас чекає посилка. Ви її забираєте і оплачуєте післяплатою, звичайно ж. Щоб ви не зрозуміли, що вас хочуть обдурити, в найменуванні товару можуть писати: побутова хімія, одяг, домашній текстиль, сувенір. Тобто, те, що люди найчастіше купують в інтернеті. Сплативши посилку ви приходите додому, відкриваєте її і бачите пробник прального порошку або одну капсулу для посудомийної машини, або пару дешевих шкарпеток. Тоді як на пошті заплатили набагато більше вартості вмісту бандеролі.
Зв'язатися з відправником у вас не вийде, оскільки шахраї піклуються про те, щоб їх не знайшли. До слова, оглядати товар, який лежить всередині посилки, прямо в поштовому відділенні не можна, оскільки подібні пакети розсилають з позначкою «перше відкриття». Розкриєте, значить зобов'язані сплатити вартість, зазначену відправником.
Убезпечили себе шахраї тим, що дійсно кладуть в посилку те, що вказують в супровідних документах. А за те, що обсяг товару не відповідає зазначеній вартості, притягти до відповідальності дуже складно.
Адвокати рекомендують відстежувати всі свої замовлення і посилки. Якщо вам прийшла бандероль невідомого походження, відмовтеся від її отримання і тим більше не відкривайте пакет. Нехай поштова служба відправить посилку назад шахраєві.
Раніше ми розповідали про випадки, коли українських громадян обкрадають за допомогою QR-кодів. Гроші знімають з карт і блокують телефони.