Органайзер пошуку роботи
Цей новий інформаційний проект розроблено з метою допомоги безробітним громадянам в організації самостійного пошуку роботи. Це справжня скарбниця порад, де крок за кроком описано план пошуку роботи, бо пошук роботи — це вже робота.
Незабаром безробітні громадяни при відвідуванні семінарів з техніки пошуку роботи безкоштовно отримають «Органайзер пошуку роботи», який стане для них невід’ємною частиною семінару.
На внутрішній сторінці органайзеру учасник семінару з техніки пошуку роботи знайде корисну інформацію про роботу мобільного сервісу «Пошук роботи» 730.
Розміщені у Робочому зошиті «Техніка пошуку роботи» інформаційні блоки «Послуги державної служби зайнятості», «Оволодій ситуацією», «Використовуй власний досвід», «Удосконалюй методи пошуку роботи», «Знайди додаткові резерви», «Юридична допомога» спонукатимуть безробітних громадян до активного пошуку роботи.
Для зручності кожен блок зошита позначено кольоровою закладкою. Така його структура допоможе користувачу швидко знайти необхідну інформацію, а виділене місце для нотаток у кінці блоку дасть можливість швидко занотувати ту інформацію, яка зацікавила учасника семінару або потребує подальшого уточнення.
Що входить до «скарбнички» «Органайзера пошуку роботи»? Для того, щоб ознайомитися із його змістом, давайте разом погортаємо сторінки Робочого зошита «Техніка пошуку роботи» та «Путівник пошуку роботи».
Робочий зошит починається з блоку «Послуги Державної служби зайнятості», в якому користувач знайде інформацію про: умови реєстрації в службі зайнятості, послуги, які можливо отримати на Інтернет-порталі державної служби зайнятості, форми профорієнтаційної роботи державної служби зайнятості, можливості профнавчання за направленням державної служби зайнятості, інформацію для осіб з особливими потребами та про можливості започаткування власного бізнесу за сприяння державної служби зайнятості.
У наступних чотирьох блоках Робочого зошита до уваги безробітних громадян представлені матеріали семінару «Техніка пошуку роботи», який складається із 4-х сесій: першої сесії — «Оволодій ситуацією», другої — «Використовуй власний досвід», третьої -«Удосконалюй методи пошуку роботи» та четвертої — «Знайди додаткові резерви».
Ефективність використання Робочого зошита при відвідуванні семінарів із техніки пошуку роботи досягається за умови застосування модульного принципу отримання та опрацювання інформації.
Звертає на себе увагу і особливість структури зошита: кожна із наступних сесій семінару з техніки пошуку роботи враховує досвід, набутий користувачем на попередніх сесіях, та визначає потребу в додаткових знаннях. Головне полягає в тому, що користувач може як під час семінару, так і вдома неодноразово звернутись до матеріалів кожної з сесій семінару та своїх нотаток.
Інформація блоку Робочого зошита «Техніка пошуку роботи» містить юридичні консультації. Тут користувач знайде відповіді на наступні питання: «Які умови та тривалість виплати допомоги по безробіттю?», «Які особливості перебування на обліку вагітних жінок?», «Які умови та порядок виплати матеріальної допомоги у період професійного навчання передбаченні законодавством України?» та інші.
Складова «Органайзера пошуку роботи» — блокнот «Путівник пошуку роботи». Метою «Путівника пошуку роботи» стало набуття та відпрацювання навичок роботи з різними джерелами вакансій.
«Путівник пошуку роботи» варто використовувати як під час семінару, так і вдома, при виконанні домашніх завдань. Важливою складовою є сторінка «Мої досягнення», за допомогою якої можливо проаналізувати свої досягнення та прорахунки при опрацюванні джерел вакансій.
Такий аналіз допоможе в майбутньому уникнути прикрих помилок при наступному опрацюванні вакансій і підвищити якість самопрезентації при спілкуванні з роботодавцем.
Роботу знаходить лише той, хто її активно шукає. «Органайзер пошуку роботи» стане найкращим помічником для кожного шукача роботи.
Прес-служба ЗОЦЗ