Gorozhanin.com.ua

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі

06 февраля
17:25 2025

17:08, Сьогодні

Надійне джерело

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів. Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: менеджер із закупівель; продавець-консультант парфумерії; директор, адміністратор магазину одягу; старший юрист; бухгалтер.

Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом «робота в Одесі».

Менеджер із закупівель

Зарплата: від 12 000 до 30 000 гривень

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі, фото-1

Обов’язки:

  • дзвінки по базі даних;
  • ведення перемовин;
  • редагування, доповнення бази.

Вимоги:

  • впевнений користувач ПК;
  • висока працездатність, уважність, комунікабельність, стресостійкість.

Умови:

  • ставка + бонуси;
  • графік роботи: пн-пт з 8:30 до 17:00.

Продавець-консультант парфумерії

Зарплата: від 23 000 до 40 000 гривень

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі, фото-2

Вимоги:

  • легко навчатися новому та буди дисциплінованим;
  • зацікавленість до парфумерії;
  • бажання працювати і зростати;
  • комунікабельність, відповідальність, порядність та націленість на результат;
  • бажання впливати на свою зарплату самостійно.

Умови:

  • графік роботи: з 10:00 до 20:00 3/3 або 2/2;
  • робота в ТЦ ЦУМ; вул. Італійська, 72;
  • ставка +% від каси.

Пропонують:

  • три дні стажування (2-3 години на день);
  • навчання за рахунок компанії;
  • мотиваційні ігри між колективом з приємними бонусами;
  • офіційне працевлаштування;
  • кар’єрний ріст.

Директор, адміністратор магазину одягу

Зарплата: від 30 000 до 35 000 гривень

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі, фото-3

Обов’язки:

  • здійснення контролю за роботою магазину (700 м кв. і вище);
  • дотримання стандартів компанії з візуального оформлення магазину;
  • виконання плану продажів;
  • забезпечення відповідного стандарту рівня обслуговування в магазині;
  • управління торговим персоналом (до 20 працівників): відбір, розвиток, оцінка, мотивація.

Вимоги:

  • досвід роботи на керівних позиціях у великих магазинах одягу;
  • сильні управлінські та лідерські якості, комунікабельність, мобільність;
  • знання ПК та програм MS Office, 1C;
  • вища освіта.

Умови:

  • гідний рівень оплати праці;
  • оформлення згідно з КЗпП України;
  • можливість кар’єрного зростання;
  • знижка для персоналу.

Старший юрист

Зарплата: 34 000 гривень

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі, фото-4

Обов’язки:

  • правове забезпечення діяльності роздрібної мережі (більше 80 магазинів) в сфері торгівлі та дотримання норм законодавства, що висуваються до суб’єктів господарювання в різноманітних сферах (вимоги до якості харчових продуктів, до благоустрою, у сфері податкового законодавства тощо);
  • робота з договорами оренди приміщень;
  • робота з договорами поставки, підряду, надання послуг;
  • вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
  • ведення ділової переписки та переговорів з контрагентами;
  • консультування всіх відділів підприємства з правових питань та надання роз’яснень;
  • представництво інтересів підприємства при проведенні перевірок контролюючих органів.

Умови роботи:

  • довгострокова стабільна робота;
  • офіційне працевлаштування, дотримання соціальних гарантій;
  • стабільна виплата заробітної плати;
  • можливість кар’єрного зростання;
  • навчання та професійний розвиток;
  • комфортне робоче місце та умови праці;
  • графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00.

Бухгалтер

Зарплата: від 40 000 до 60 000 гривень

Зарплата до 60 тисяч гривень: добірка вакансій по Одесі, фото-5

Обов’язки:

  • обробка вхідної та вихідної первинної документації клієнтів;
  • контроль наявності та правильності заповнення документів;
  • здійснення платежів у системі інтернет-банкінгу;
  • нарахування зарплати, відпускних, лікарняних та оплата податків;
  • реєстрація податкових накладних;
  • підготовка, узгодження та подання щомісячної, квартальної та річної звітності;
  • податкове планування;
  • консультування клієнтів з питань оподаткування.

Пропонують:

  • можливість навчання та постійного розвитку в професійній сфері. Відвідування семінарів та тренінгів за рахунок компанії;
  • ріст зарплати;
  • офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно з КЗпП;
  • графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • офіс у центрі міста.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Tags
Share

Статьи по теме

Последние новости

Земельная коррупция в Киевском горсовете: задержаны 7 человек

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.