Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 15 до 45 тисяч гривень
17:19, Сьогодні
Надійне джерело
Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.
Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: збиральник, монтажник корпусних меблів; комірник; менеджер копіцентру; PR-менеджер, керівник українського бренду функціонального одягу; офіціант.
Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом «робота в Одесі».
Збиральник, монтажник корпусних меблів
Зарплата: від 15 000 до 45 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи на аналогічній посаді від двох років;
- вміння читати креслення;
- знання основних методів та технік збирання меблів;
- вміння працювати з різними інструментами та матеріалами;
- відповідальність та уважність до деталей;
- здатність працювати в команді та виконувати завдання в установлені строки;
- бажання розвиватись та вдосконалювати свої навички;
- досвід роботи з фурнітурою Blum.
Обов’язки:
- збирання меблів згідно з кресленнями та інструкціями;
- встановлення фурнітури та аксесуарів на меблі;
- перевірка якості;
- забезпечення чистоти та порядку на робочому місці.
Пропонують:
- графік роботи: понеділок-п’ятниця;
- можливість професійного росту та кар’єрного розвитку;
- своєчасну виплату заробітньої плати.
Комірник
Зарплата: 17 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи.
Умови роботи:
- графік: понеділок-п’ятниця з 7:00 до 16:00;
- офіційне працевлаштування, відпустка тощо.
Обов’язки:
- організація роботи складу;
- контроль за веденням обліку складських операцій, проведення інвентаризацій, подання встановленої звітності;
- забезпечення безпеки товарно-матеріальних цінностей.
Менеджер копіцентру
Зарплата: 22 000 гривень
Вимоги:
- вітаються знання ПК та орг. техніки;
- пунктуальність, самоорганізація, товариськість, грамотна мова;
- вітаються базові знання у графічних редакторах: Adobe Photoshop/Corel/Сanva;
- готові прийняти на роботу без досвіду.
Обов’язки:
- робота з клієнтами: копіювальні роботи, роздрукування файлів, креслень, фотографій, ламінація документів, фотографування на документи, макетування, прорахунок замовлень;
- бажання вчитись.
Пропонують:
- позмінний графік роботи: 2/2, 3/2, 5/2;
- своєчасну виплату заробітної плати в зручному форматі;
- можливість кар’єрного росту;
- новий досвід роботи у сфері поліграфії;
- знижки для працівників на продукцію компанії;
- соціальні гарантії та безпеку.
PR-менеджер, керівник українського бренду функціонального одягу
Зарплата: 35 000 гривень
Обов’язки:
- шукати блогерів, організації, ЗМІ та бренди для співпраці;
- забезпечувати стабільну присутність у нерекламному просторі інформації про діяльність компанії;
- визначати тренди, впроваджувати нові формати;
- запускати та контролювати роботу візуального мерчендайзингу офлайн магазинів: вітрини, борди, внутрішній вигляд та розміщення обладнання, манекенів, форма працівників;
- ставити задачі копірайтерам та дизайнерам та готувати комунікаційні матеріали;
- організація створення контенту.
Вимоги:
- знання української мови;
- успішний досвід роботи в PR-комунікаціях від 1 року;
- вміння працювати в команді;
- вміння брати на себе відповідальність та відповідати за результат;
- жагу до створення проривних проєктів;
- навички професійного копірайтингу та редагування;
- soft skills: креативність, амбіційність, естетичний смак;
- буде плюсом фахова освіта або освіта із суміжних професій (журналіст, маркетолог чи наближена до комунікацій).
Пропонують:
- можливість реалізувати свої найсміливіші ідеї та творчі концепції;
- ринкову заробітну плату;
- графік роботи в офісі: пн-пт з 09:00 до 17:00;
- корпоративні знижки на продукцію;
- допомогу колег та керівників в адаптації.
Офіціант
Зарплата: 40 000 гривень
Пропонують:
- графік роботи за домовленістю: 5/2, 4/2, 3/3 з 09:00 до 21:00;
- зарплата: 3% від каси + чайові;
- виплата заробітної плати кожні два тижня;
- харчування за рахунок компании.
Обов’язки:
- обслуговування гостей;
- контроль виконання стандартів обслуговування гостей, видачі страв;
- вміння вирішувати конфліктні ситуації;
- знання меню;
- підготовка зали до відкриття ресторану.
Вимоги:
- бажання навчатися та розвиватися;
- досвід роботи офіціантом.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію