Gorozhanin.com.ua

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п’ять вакансій

02 февраля
20:58 2024

14:25, Сьогодні

Надійне джерело

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.

Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: фахівець з підбору та продажу автозапчастин; менеджер з продажу; бухгалтер; менеджер ЗЕД; рієлтор.

Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом «робота в Одесі».

Фахівець з підбору та продажу автозапчастин

Зарплата: від 18 000 до 23 000 гривень 

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій, фото-1

Вимоги:

  • вища освіта (бажано);
  • знання будови легкового автомобіля (обов’язково);
  • знання та вміння працювати зі спеціалізованими і оригінальними програмами, каталогами з пошуку та підбору запчастин (бажано);
  • знання Microsoft Excel (вітається).

Обов’язки:

  • підбір запасних частин;
  • супровід замовлень клієнтів;
  • допомога торговому представнику в роботі з клієнтами;
  • прийом дзвінків на стаціонарні та мобільні телефони;
  • обробка онлайн замовлень;
  • робота з первинною документацією;
  • інші завдання в рамках діяльності філії.

Гарантують:

  • офіційне працевлаштування;
  • гідну оплату праці;
  • оплачувану щорічну відпустку;
  • оплачувані лікарняні;
  • перспективи кар’єрного зростання і просування для кращих співробітників.

Менеджер з продажу

Зарплата: від 20 000 до 40 000 гривень 

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій, фото-2

Вимоги:

  • мати досвід у продажах, вміти продавати або мати бажання навчитися робити це успішно;
  • мати бажання заробляти, прагнути до того, щоб результат залежив лише від Вас;
  • володіти навичками грамотного ведення діалогу .

Умови:

  • зарплата залежить від продажів, ставка 12 000 грн;
  • офіс в центрі Одеси;
  • графік: понеділок-п’ятниця з 8:30 до 16:00;
  • перспективи професійного та кар’єрного росту.

Обов’язки:

  • активна робота з існуючою базою клієнтів, залучення до співпраці;
  • ведення телефонних переговорів та листуванням з клієнтами, укладення договорів.

Бухгалтер

Зарплата: від 25 000 до 30 000 гривень 

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій, фото-3

Вимоги:

  • досвід роботи бухгалтером (бажано в оптовій торгівлі. Від 5 років);
  • вища спеціальна освіта (бажано бухгалтерський облік, аудит, економіка);
  • досвідчений користувач ПК (програми MS Office, M.E.DOC, BAS бухгалтерія);
  • знання форм і методів бухгалтерського обліку, кореспонденції рахунків;
  • впевнені знання податкового законодавства, у т.ч. ПДВ, загальна система юрособи, єдиний податок ФО-П;
  • організація бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності у відповідності з законодавством України;
  • валютне законодавство, імпорт товару.

Умови роботи:

Обов’язки:

  • ведення первинної документації юридичної особи та ФОП фізосіб;
  • реєстрація податкових накладних юросіб та оформлення видаткових накладних;
  • звітність ФОП єдиний податок;
  • звітність юросіб на загальній системі оподаткування.

Менеджер ЗЕД

Зарплата: від 40 000 до 50 000 гривень 

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій, фото-4

Вимоги:

  • досвід роботи на посаді Execution Specialist в зерновому трейдингу не менше 1 року;
  • знання експортного документообігу;
  • англійська мова на рівні В2;
  • аналітичний склад розуму;
  • розвинені комунікативні навички;
  • здатність працювати в команді;
  • готовність до навчання.

Обов’язки:

  • підписання зовнішньоекономічних контрактів з покупцями;
  • ведення реєстру контрактів;
  • оновлення поточної інформації в 1с;
  • спілкування з клієнтами англійською (усно/письмово);
  • підготовка драфтів документів та їх узгодження з клієнтами;
  • підготовка номінацій для сюрвеєра;
  • перевірка та подальше відправлення оригінальних пакетів документів покупцям;
  • взаємодія з відділом логістики;
  • регулярне оновлення статусу контрактів клієнтам;
  • моніторинг судновиходів.

Пропонують:

  • своєчасну заробітну плату;
  • сучасний офіс;
  • корпоративні заходи;
  • молодий та дружній колектив;
  • стабільну наявність світла;
  • каву, чай та смаколики для співробітників.

Рієлтор

Зарплата: від 50 000 до 150 000 гривень 

Робота в Одесі із зарплатнею від 18 до 150 тисяч гривень: п'ять вакансій, фото-5

Основні обов’язки:

  • активні продажі нерухомості.

Вимоги:

  • жосвід роботи в сфері продажі нерухомості від 1 року;
  • вміння працювати з клієнтами, вести переговори та встановлювати довгострокові відносини;
  • висока комунікабельність та вміння працювати в команді;
  • готовність до активної роботи з клієнтами;
  • впевнений користувач ПК та знання офісних програм;
  • бажання розвиватися та вдосконалювати свої навички.

Пропонують:

  • офіс в Аркадії (бізнес-центр KADORR City Mall);
  • конкурентну заробітну плату та систему бонусів за досягнення цілей;
  • можливість професійного розвитку та кар’єрного зростання;
  • можливість самостійно планувати свій робочий день;
  • актуальні онлайн бази первинної та вторинної нерухомості;
  • постійний потік нових клієнтів за рахунок компанії;
  • сучасна CRM система для збільшення кількості угод;
  • системне навчання.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Tags
Share

Статьи по теме

Последние новости

У Полтаві провели корупційний тендер з миття зупинок громадського транспорту та прибирання бруду під бордюрами

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.