Робота в Одесі для жінок: вакансії із зарплатою до 45 тисяч гривень
Сайт 048.ua підготував добірку з п’яти вакансій для жінок в Одесі із зарплатою від 15 до 45 тисяч гривень на місяць.
Офіс-адміністратор
Зарплата: 15 000 грн
Вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи в офісному середовищі (переважно — на аналогічній посаді) — більше одного року;
- Грамотне усне та письмове мовлення;
- Англійська мова (розмовна, ділова) — обов’язково.
- Відмінні комунікативні та організаційні навички;
- Знання і навички ведення діловодства;
- Впевнене користування ПК та оргтехнікою, досвід у використанні офісних програм
Обов’язки:
- Забезпечення ефективного функціонування офісу, включаючи управління документацією, поштою, телефонними дзвінками та електронною поштою (організація діловодства, ведення документообігу, приймання та розподіл телефонних дзвінків; приймання, реєстрація, оформлення і надсилання поштових відправлень тощо);
- Координація та організація зустрічей, нарад та інших подій, включаючи підготовку необхідних матеріалів та документів;
- Прийом відвідувачів, зустріч гостей та партнерів;
- Підтримка організації роботи, включаючи планування зустрічей та подій, координацію між підрозділами;
- Переклад текстів, спілкування з англомовними партнерами (особисто, по телефону та в листуванні);
Умови праці:
- Повна зайнятість, режим роботи з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00;
- Офіційне працевлаштування й заробітна плата, соціальні гарантії, згідно діючого трудового законодавства;
- Розташування офісу в центрі міста.
Звертатися за номером: 0504314555
Лазерний спеціаліст
Зарплата: 16 000 – 30 000 грн
Основні обов’язки:
- проведення лазерної епіляції на різних ділянках тіла відповідно до стандартів компанії;
- консультування клієнтів щодо процедури, відповідь на запитання та рекомендації щодо догляду за шкірою;
- ведення документації та розрахунків з клієнтами;
- підтримання чистоти та порядку в робочому місці;
- дотримання правил безпеки та гігієни.
Вимоги:
- рівень освіти медичний, можна середній;
- бажання навчатися та розвиватися у сфері лазерної епіляції;
- вміння працювати з клієнтами;
- відповідальність та охайність;
- уважність до деталей;
- знання української та російської мов.
- досвід роботи від 1 року.
Умови:
- Графік роботи 2/2 з 10:00 до 20:00.
- Обідня перерва.
Звертатися за номером: +380 (93) 323 77 33
Менеджер з продажу у фітнес-клуб
Зарплата: 20 000 – 45 000 грн
Вимоги:
- Досвід роботи менеджером з продажу у B2C фітнес, туризм, готельно-ресторанний бізнес від 1 року
- Знання технік продажів та вміння їх успішно застосовувати
- Активність та бажання бути кращим
- Володіння навичками спілкування по телефону
- Правильне та лаконічне мовлення
- Вміння створити цінність послуги та допомогти клієнтам впоратися з сумнівами
Обов’язки:
- Обробляти вхідні теплі звернення
- Здійснювати вихідні дзвінки по поточній базі потенційних та колишніх клієнтів з метою планування зустрічей
- Готуватися до зустрічі гостей, вибудовувати комунікації, виявляти потреби, долати заперечення, продавати клубні карти та додаткові послуги клубу
- Ретельно та акуратно вести документацію та працювати в CRM, укладати договори з клієнтами
- Забезпечувати сервісний супровід клієнтів клубу
Умови:
- Розташування в районі Аркадії
- Графік роботи змінний
- Тренування для співробітників безкоштовні
Звертатися за номером: +380638182443
Кухар (холодний, гарячий процес), піцейола
Зарплата: 25 000 – 30 000 грн
Обов’язки:
- Приготування страв відповідно до рецептів
- Місця є на: холодному, гарячому, заготівельному та на піца-процесі
- Дотримання стандартів якості та безпеки
Вимоги:
- Вміння працювати в команді
- Відповідальність та уважність до деталей
Компанія пропонує:
- Конкурентну заробітну плату 1100−1300 (залежить від досвіду)
- Гнучкий графік роботи (обговорюємо графік і формуємо зручний для всіх)
- Можливість професійного розвитку
- Дружню атмосферу та підтримку команди
Звертатися за номером: 0936163425
Зарплата: 20 000 грн
Функціональні обов’язки:
- організація транспортної та складської логістики з урахуванням специфіки підприємства;
- контроль пересування транспорту, термінів доставки, завантажень — розвантажень;
- контроль за раціональним використанням транспортних засобів, відповідно до встановлених норм, графіки маршрутів, оптимізація доставки;
- керування парком автомобілів (2,5 т, 6 т), організація тех. обслуговування та ремонту транспорту;
- розрахунок оплати транспортних послуг, ведення бюджету поточних видатків;
- укладання договорів з перевізниками та контроль оплати за перевезення;
- оптимізація витрат на перевезення, завантажень та маршрутів прямування;
- ведення товаротранспортної документації;
- пошук «зворотного вантажу»;
- робота у логістичній програмі «Ларді» та 1С-8;
Вимоги:
- досвід роботи від 3 років.
Умови:
- офіційне працевлаштування, повна зайнятість;
- робочий графік: 5/2 з 9:00 до 18:00, вихідні — сб і нд;
- заробітна плата обговорюється на співбесіді.
Звертатися за номером: +38097−982−07−97
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію