Gorozhanin.com.ua

Робота в Одесі для жінок: шість вакансій із зарплатою до 40 тисяч грн

01 февраля
05:42 2023

Сайт 048.ua підібрав шість свіжих вакансій для жінок в Одесі із зарплатою від 12 до 40 тисяч гривень.

Менеджер з продажу

Зарплата: 12 000 – 25 000 грн

У зв’язку з розширенням компанія (банний комплекс) відкриває конкурс на посаду співробітника відділу продажу.

Умови: графік роботи 5/2 з 10:00 до 18:00, комфортне робоче місце.

Вимоги до претендента: володіння ПК на рівні впевненого користувача, прагнення зростати та розвиватися, комунікабельність, уважність, пунктуальність, досвід роботи у продажах.

Звертатися за номером: +380939132211

Контент-менеджер

Зарплата: 12 000 – 18 000 грн

Компанія, що працює у сфері інтернет-реклами, шукає стильну та ініціативну дівчину для зйомок у студії та ведення інстаграм-сторінки.

До обов’язків входить: зйомки товару, ведення сторінки за контент планом.

Вимоги: стиль та смак.

Звертатися за номером: 0930327161, Ксенія.

Вихователь в приватний дитячий садок

Зарплата: 14 000 грн

Приватний дошкільний заклад запрошує вихователя для роботи в групах повного дня.

Вимоги: вища педагогічна освіта, досвід роботи з дітьми дошкільного віку, володіння методиками дошкільного виховання, знання вікових та психологічних особливостей дітей, любов до дітей та своєї праці, бажання вчитися та розвиватися.

Обов’язки: організація та проведення занять згідно розкладу.

Умови роботи: малокомплектні групи, доброзичливий та творчий колектив, велика методична та дидактична база матеріалів, що є допомогою в проведені якісних та різноманітних занять.

Звертатися за номером: 093 375 22 19

Кухар

Зарплата: 18 200 – 19 000 грн

Умови: Графік 6/1 з 09:00 до 18:00, вихідний — субота, 700 грн/зміна, обіди за рахунок компанії.

Вимоги: досвід роботи від 3 років.

Обов’язки: заготівля та приготування страв згідно ТК, упаковка та фасування готової продукції, дотримання чистоти.

Звертатися за номером: 0934945455

Керівник контакт-центру

Зарплата: 20 000 – 25 000 грн

Функціональні задачі: керувати, координувати та контролювати роботу команди менеджерів; навчання співробітників відділу стандартів обслуговування, технік продажів, психології спілкування з покупцем; планування робочого дня співробітників, графіки роботи, таймінги; адаптація та атестація нового персоналу; аналіз результативності ВП та воронки продажів; індивідуальні пророботки з менеджерами ВП; доопрацювання скриптів та покращення механізмів продажів; розробка та оптимізація KPI; оптимізація бізнес-процесів; модерація замовлень та аудит роботи відділу продажів; виконання планових показників відділу; аналіз та робота зі зворотним зв’язком від клієнтів для покращення якості клієнтського сервісу, врегулювання спірних ситуацій із клієнтами; ведення щоденної, щотижневої, щомісячної звітності за показниками ефективності роботи відділу, підготовка звітів керівництву; моніторинг та аналіз конкурентів; робота з іншими відділами, партнерами та підрядниками.

Вимоги: досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді; знання технік продажу та психології спілкування з клієнтами; навички складання скриптів та інструкцій; навик ефективної роботи з KPI співробітників; навички управління персоналом; навички тайм-менеджменту; досвід навчання, адаптації, мотивації персоналу; відповідальність, рішучість, прагнення саморозвитку, стресостійкість, цілеспрямованість, енергійність і вмотивованість будуть вашими найкращими помічниками.

Умови: перших два місяця фіксована ставка; з третього місяця ставка + KPI; графік 5/2 з 9:00 до 18:00;

Звертатися за номером: +38 (073) 120 20 25

Головний бухгалтер

Зарплата: 30 000 – 40 000 грн

Умови: локація — відділ бухгалтерії БЦ Вузовський; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та компенсації згідно КЗпП України; стабільний графік з понеділка по п’ятницю 9:00 — 18:00. Робота на фултайм в офісі.

Обов’язки: ведення бухгалтерського, податкового обліку; контроль підготовки даних та здача звітів (баланс, управлінська, бухгалтерська, фінансова, податкова та статистична звітність); взаємодія з контролюючими органами; проходження комплексних планових та позапланових перевірок; управління відділом бухгалтерії.

Вимоги: досвід роботи головним бухгалтером від 3 років; відмінне знання бухгалтерського та податкового законодавства, знання Податкового кодексу України в частині ПДВ, порядку складання податкової накладної та податкової декларації з ПДВ, знання правил бухгалтерського обліку ПДВ, знання трансфертного ціноутворення та специфіки роботи з КІК. Вільно користуватися пакетом MS Office (впевнений користувач MS Excel), відмінне знанням 1-С 8.3, 1-С УТП, M.E.Dok.

Звертатися за номером: 0672783100

Tags
Share

Статьи по теме

Последние новости

Чудом залишилось живим: цуценя врятували з пожежі, — ФОТО

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.