Робота в Одесі для жінок із зарплатою до 35 тисяч гривень
Сайт 048.ua підготував добірку з п’яти вакансій для жінок в Одесі із зарплатою від 12 до 35 тисяч гривень.
Керівник логістичного відділу
Зарплата: 30 000 грн
Вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;
- знання принципів транспортної логістики;
- вміння працювати в команді;
- впевнений користувач ПК, 1С (обов’язково), Excel;
- знання районів міста та області
Основні обов’язки
- контролювати та організовувати роботу автотранспорту та водіїв;
- забезпечувати своєчасність вирішення всіх питань, пов’язаних із завантаженням та доставкою товару клієнтам Компанії;
- контролювати ефективність маршрутів та норми списання палива;
- забезпечувати якісне обслуговування клієнтів Компанії водіями-експедиторами;
- здійснювати контроль обліку складських операцій та їх відображення у програмі 1С;
- контролювати технічний стан авто,
- надавати звітність, вести метрики.
Компанія пропонує:
- роботу в системній компанії;
- навчання;
- конкурентний рівень заробітної плати (виплата 2 рази в місяць)
- графік роботи: понеділок — п`ятниця 10:00 -19:00, субота 16:00 -21:00 (1 раз в місяць)
Звертатися за номером: 066 875−35−60
Агент з нерухомості
Зарплата: 15 000 – 35 000 грн
Необхідні вимоги:
- досвід роботи в сфері нерухомості від 1 року;
- знання ринку нерухомості міста Одеса;
- вміння укладати договори та організовувати покази об’єктів;
- комунікабельність, вміння переконувати та налагоджувати контакти з клієнтами;
- вміння працювати в команді та досягати поставлених цілей.
Компанія пропнує:
- конкурентну заробітну плату;
- можливість професійного та кар’єрного розвитку;
- гнучкий графік роботи;
- дружній колектив та комфортні умови роботи.
Звертатися за номером: 0674951723
Зарплата: 13 000 – 14 000 грн
Умови роботи:
- змінний графік роботи;
- офіційне працевлаштування;
- гідна і стабільна оплата праці;
- дружній і молодий колектив.
Обов’язки:
- Приготування попкорну згідно технологічних карт;
- Охайність, дотримання правил санітарної гігієни
Звертатися за номером: (097) 746 59 56
Адміністратор готелю
Зарплата: 12 000 – 13 000 грн
Обов’язки:
- Реєстрація гостей та надання інформації про готельні послуги.
- Організація прибуття та виїзду гостей, забезпечення швидкого та ефективного процесу.
- Ведення бронювань та контроль за наявністю вільних номерів.
- Вирішення різних питань гостей та надання необхідної інформації.
- Взаємодія з іншими відділами готелю, такими як ресторан, обслуговування номерів, прибирання та технічне обслуговування, для забезпечення зручного перебування гостей.
- Розв’язання проблем та вирішення конфліктних ситуацій, які можуть виникнути під час перебування гостей.
- Забезпечення безпеки та дотримання правил готелю.
- Ведення обліку фінансових операцій та звітності.
Досвід роботи на аналогічній посаді — мінімум 1 рік.
Звертатися за номером: 0972744001
Помічник бухгалтера
Зарплата: 20 000 грн
Основні вимоги:
- Вища економічна освіта;
- Досвід роботи бухгалтером від 2-х років;
- Досвід роботи з 1С 8.2, BAS;
- Вміння працювати з більшим обсягом інформації;
- Уважність, старанність, оперативність;
- Вміння працювати з орг. технікою принтер, сканер, ін.
Обов’язки:
- Ведення ділянки бухгалтерії в 1с бухг-я + УП по Покупцям, Постачальникам;
- Товар витрата, прихід: щебінь, пісок, відсів, інші сипучі будівельні матеріали;
- Робота з ТТН;
- Забезпечення своєчасного та повного документообігу;
- Робота із великим обсягом документів;
- Ревізія первинної документації;
Умови роботи:
- Графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00;
- Офіційне працевлаштування;
- Стабільна та своєчасна виплата заробітної плати;
- Сучасний офіс у районі центрального автовокзалу (вул.Грушевського, 39Е);
- Заробітна плата уточнюється під час співбесіди;
Звертатися за номером: 067−484−45−96
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію