Gorozhanin.com.ua

Робота в Одесі: актуальні вакансії з зарплатнею до 180 тисяч гривень

01 августа
02:45 2023

11:29, Вчора

Надійне джерело

Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.

Менеджер з продажу зі знанням англійської мови

Зарплата 65 000 – 140 000 грн

Вимоги:

  • вільне володіння англійською мовою (не нижче B2, C1); знання інших іноземних мов буде перевагою;
  • здатність здійснювати успішні дзвінки потенційним клієнтам і укладати угоди телефоном (тільки гарячі дзвінки);
  • власна лідогенерація;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності та швидко реагувати та орієнтуватися в мінливому середовищі;
  • досвід у сфері продажу через телефон та call center буде Вашою перевагою;
  • вміння користуватися CRM системою

Умови роботи:

  • Конкурентоспроможна заробітна плата з постійною можливістю її підвищення;
  • Виплата зарплати в USD без затримок і конвертацій;
  • В середньому хороші сейли виходять на дохід $1500−2000. Топ працівники заробляють понад 4000 USD в місяць;
  • Гідна оплата праці та можливість підвищення карʼєрного росту;
  • Робота в комфортному офісі недалеко від центра міста;
  • Робота в галузі, що швидко розвивається та буде розвиватися в майбутньому;
  • Професійний ріст — навчання від кращих спеціалістів в цій сфері;
  • Наставництво старшого менеджера;
  • Постійна підтримка від супервайзера і колег з будь-якого питання по роботі.

Обов’язки:

  • обробку вхідних лідів з усієї Європи (переважно з англомовних країн);
  • комунікація з клієнтами через IP телефонію та емейли;
  • встановлювання та налагоджування довгострокових відносин з клієнтами;
  • спілкування з клієнтами через телефон та листування з ними через електронну пошту, дзвінки Zoom/Skype;
  • надавати консультації клієнтам щодо послуг компанії;
  • участь у розвитку компанії.

Телефон: 0689761432

Менеджер з продажу (В2В)

Зарплата 25 000 – 50 000 грн

Компанія пропонує:

  • Стабільність
  • виплата зп 2 рази на місяць (ставка + % від продажів)
  • Професійне та кар’єрне зростання (корпоративне навчання за рахунок компанії)
  • Молодий, активний та драйвовий колектив однодумців

Вимоги:

  • Досвід роботи в В2В продажах
  • Вільне володіння ПК: офісні програми MS Word, Excel, бажано досвід роботи з CRM системою
  • Вміння спілкуватися з різними людьми та знаходити спільну мову з кожним
  • Вміння переконувати опонента
  • Навички роботи із запереченнями
  • Ініціативність та наполегливість
  • Вміння швидко навчатися та бажання професійного розвитку

Обов’язки:

  • Шукати потенційних клієнтів з метою виконання встановленого плану та розширення клієнтської бази
  • Організовувати продаж послуг, що надає Холдинг, та товарів згідно затвердженої нормативної документації та діючих алгоритмів
  • Проводити особисті комерційні переговори з клієнтами в інтересах Холдингу, веде ділове листування
  • Виявляти потреби клієнтів в продукції та послугах, які надаються Холдингом
  • Формувати та розробляти комерційні пропозиції
  • Вести робочу звітну документацію (історія взаємодії з клієнтом) в CRM системі
  • Контролювати підписання договорів з клієнтами та їх інформаційний супровід на всіх етапах продажу та реалізації.

Телефон 067 443 29 18

Операційний директор у мережу готелів

Зарплата 30 000 – 50 000 грн

Опис посадових обов’язків:

  • Розробка та реалізація стратегічних планів компанії для забезпечення стабільного росту та збільшення прибутковості.
  • Нагляд за операційними процесами та впровадження ефективних систем управління для досягнення високої продуктивності та якості.
  • Здійснення аналізу ринку та конкурентів для ідентифікації можливостей розвитку та ризиків.
  • Керування командою високопрофесійних керівників та стимулювання їхнього розвитку та зростання.
  • Побудова та підтримка партнерських відносин з клієнтами, партнерами та інвесторами.
  • Керування бюджетом та фінансовими процесами компанії, забезпечення фінансової стійкості та зростання.
  • Розвиток та впровадження стратегічних планів управління персоналом, включаючи набір, збереження та розвиток талановитого персоналу.
  • Забезпечення високої якості продукції / послуг та задоволення потреб клієнтів.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи у вищому керівницькому посаді в управлінні, принаймні 1 рік.
  • Досвід у роботі з різними функціональними відділами.
  • Глибоке розуміння фінансових аспектів управління компанією.
  • Висока впевненість у себе та вміння працювати в умовах високого темпу роботи.
  • Здатність приймати стратегічні рішення та демонструвати лідерські якості.
  • Відмінні комунікаційні навички та здатність працювати в команді.
  • Здатність ефективно управляти часом та пріоритетами.

Умови роботи:

  • Повна зайнятість;
  • Гнучкий графік роботи;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкурентна заробітна плата;
  • Робота в офісі з можливістю відряджень.

Телефон 0939280403

Менеджер з продажу логістичних послуг

Зарплата 100 000 – 180 000 грн

Що треба робити:

  • Залучати нових клієнтів до співпраці;
  • Продавати клієнтам логістичні послуги компанії;
  • Проводити переговори з клієнтами;
  • Консультувати клієнтів стосовно послуг компанії;
  • Опрацьовувати наявну клієнтську базу з метою залучення нових клієнтів;
  • Надавати звітність по виконаній роботі.

Що ви отримаєте:

  • Заробітна плата 100000 — 180000 грн;
  • Графік роботи: 5/2 ;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Бонуси та премії за виконання показників;
  • Можливість професійного росту та розвитку;
  • Навчання в середині компанії;
  • Робота в офісі або віддалено;

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Tags
Share

Статьи по теме

Последние новости

Когда дадут свет в Одессе и области – новое заявление ДТЭК 19 ноября 2024 года | Новости Украины

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.