Робота в Одесі: 5 актуальних вакансій для адміністраторів
Редакція 048.ua створила підбірку актуальних вакансій в Одесі у сфері готельно- рестораної справи, а саме вакансії адміністратора.
Адміністратор сервісного центру
Зарплатня: 30 000 – 60 000 грн
Основні обов’язки:
Консультації клієнтів з питань встановлення та налаштування зарядних станцій, інверторів та акумуляторів. Прийом та обробка гарантійних випадків, проведення огляду дефектів. Надання технічної підтримки клієнтам через телефон, електронну пошту, чат та соціальні мережі.
Розв’язання проблем та питань клієнтів у найкоротші терміни. Реєстрація та обробка звернень клієнтів у системі управління зверненнями. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних випадків та поліпшення якості обслуговування. Проведення навчання клієнтів з використання нашої продукції. Підтримка та оновлення бази знань для клієнтів та співробітників.
Вимоги:
Вища освіта або еквівалентний досвід у сфері обслуговування клієнтів. Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року. Високий рівень комунікативних навичок та вміння працювати в команді. Технічна грамотність та здатність швидко засвоювати нову інформацію. Володіння українською на високому рівні. Знання продуктів та послуг компанії буде перевагою.
Умови праці:
Заробітна плата визначається ставкою. Можливість працювати в новому, сучасному офісі на Фонтані в Одесі. Молодий колектив віком від 20 до 35 років. Професійний розвиток та навчання від наших досвідчених співробітників. Гнучкий графік роботи; зміни з 09:30—10:00 до 19:00.
Адміністратор салону краси
Зарплатня: 12 000 – 15 000 грн
Умови праці:
Графік роботи 2/2, з 8.45 до 20.00 (робочі дні обговорюються, якщо 2/2 вам не підходить) Ставка + %та бонуси за конверсію заявок та інше В середньому за 15 робочих днів виходить 12 000 — 15 000 грн Якщо ви вмієте продавати, зп буде значно вище заявленої. Є бомбосховище.
Обов’язки:
забезпечувати комфорт клієнтів, продавати послуги та косметику вести запис гостей заповнення звітів про виконану роботу організація роботи салону в цілому оформлення сторіс якщо смм менеджера немає з якоїсь причини
Адміністратор відділу місцевих адмін. послуг
Зарплатня: 20 000 грн
Вимоги: Вища юридична, економічна або технічна освіта не нижче ступеня бакалавра, здатність до навчання, відповідальність, пунктуальність, вміння працювати в колективі.
Основні обов’язки:
прийом від суб’єктів звернень документів, необхідних для одержання місцевих адміністративних послуг та документів дозвільного характеру, їх реєстрація та передача до міського відділу обробки та видачі результатів; інформування та консультування суб’єктів звернень щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, видачі документів дозвільного характеру.
Умови роботи:
Служба в органах місцевого самоврядування, офіс, стабільна зарплата, перспективи професійного та кар’єрного росту. Графік роботи: 5 днів на тиждень, 8-годинний робочий день.
Адміністратор-ресепшионіст
Зарплатня: 28 500 – 34 200 грн, 1900 грн. зміна + чайові
Вимоги:
Дівчина від 21 року; Знання англійської мови буде перевагою; Високі комунікаційні навики, відповідальність, доброзичливість; Гарна фізична форма. Досвід роботи гральних, розважальних або закладах готельно-ресторанної сфери — буде перевагою
Основні обов’язки:
Зустріч та привітання гостей біля входу в готель; Внесення даних гостей до бази під час першого візиту; Надання інформації гостям про ігри та акції ;
Умови праці:
Графік роботи: 12 годинні зміни по графіку — два дні/два вихідні/дві ночі/два вихідні; Комфортні умови праці
Адміністратор ресторану азійської кухні
Зарплатня: 21 000 – 23 000 грн
Вимоги:
- Якщо ти ніколи не мав змоги з нею ознайомитись.
- Маєш досвід роботи в сфері обслуговування клієнтів та бажання розвиватися.
- Є комунікабельним, енергійним та завжди готовим до нових викликів.
- Вмієш працювати в команді та швидко приймати рішення.
Умови праці:
- Робота в атмосферному ресторані з унікальним інтер’єром.
- Можливість спробувати справжню азійську кухню.
- Не тільки гідну оплату, але й бонуси!
- Зручний графік роботи — можливість обговорення зручних для тебе варіантів! 2/2, 3/3 9:30 — 21:30
- Корпоративні знижки на страви та напої
- Можливість кар’єрного зростання.
Обов’язки:
- Зустрічати гостей та бронювати столики.
- Контролювати виконання замовлень.
- Контролювати роботу персоналу залу.