Чи є серед автомотлоху «живі» варіанти: шукаємо на Одещині іномарку до тисячі доларів
Продовжуючи постійну рубрику, редакція 048.ua підготувала нову добірку автомобілів, які продаються на Одещині.
Цього разу ми вирішили подивитися, чи можливо в бюджеті до 1000 доларів знайти іномарку, у якої ще є шанс на життя. Оголошення обирали випадковим чином.
Підкреслимо, що всі авто знаходяться в межах Одеської області.
Наголошуємо, що матеріал не є рекламним.
Відкриває добірку найдешевше авто — це Mazda 626 1986 року випуску за 550 доларів. Під капотом дволітровий бензиновий двигун. КПП механічна. Передній привід.
Кузов авто в дуже поганому стані. Майже всі елементи мають видимі пошкодження. Машина буквально вся крива. Салон виглядає дещо краще, але по ньому також багато нюансів.
«Кожен день на впевненому ходу. Робоча конячка. Терміновий продаж», — пише автор оголошення.
Насправді купити це авто можна легко, але не факт, що ви його зможете потім продати. Варіант можна розглядати лише як донора і метал.
Переходимо до Suzuki Swift 1995 року випуску за 940 доларів. Рушійною силою авто є бензиновий двигун об’ємом 1.3 літра. Механічна КПП. Передній привід.
Кузов — не сильна сторона цього авто, бо його вже фактично не існує. Стан салону оцінити неможливо, оскільки автор оголошення не додав відповідні фото.
«Авто для поціновувачів. Японська надійність. Дуже економне авто. Сів і поїхав. Є деякі проблеми з гальмами. Несправна перша передача, однак спокійно рушає з другої. Можливий торг тільки біля капота, якщо покупець реальний. Відмінна музика у машині. Новий акумулятор. Продаю через те, що маю другу машину. Усі подробиці при зустрічі», — описує автомобіль продавець.
Об’єктивно в даному авто більше не залишилось нічого відверто цінного для поціновувачів. Машині погано в усіх сенсах. Врятувати її навряд чи вийде.
Наступний варіант — це Mazda Xedos 6 1993 року за 950 доларів. Під капотом дволітровий бензиновий двигун. КПП механічна. Передній привід.
По кузову все дуже погано. В салон теж краще не заглядати.
«Продам машину з оформленням. Під невеликий ремонт, але на впевненому ходу. Для відновлення потрібен радіатор та фари (бампер є). Двигун працює добре. Коробка у нормі. Ходова гарна. Електрика працює», — пише продавець.
Але відновлювати цю машину вже немає сенсу. Можна лише спробувати повністю зібрати її з мінімальними витратами й трохи продовжити життя. Втім, це авантюра.
Передостаннє авто — це легендарна Toyota Camry. Рік випуску: 1987 року. Під капотом 2.2-літровий двигун. Встановлено ГБО. Ручна КПП. Передній привід. Ціна: 950 доларів.
Кузов ще не зовсім згнив, але стан поганий. А до салону претензій немає, враховуючи цінник.
«Двигун працює добре, масло не бере і не троїть. Ходова в порядку. Гранати не хрумтять. Повний електропакет: електродзеркала, гідропідсилювач керма. Газ вписаний у технічний паспорт. Машина на ходу», — описав свій лот продавець.
Закриває добірку Nissan Primera 1992 року випуску за 1000 доларів. Двигун на два літри. Тип палива: бензин. Задній привід.
По фото кузов виглядає нормально. Салон не без нюансів, але теж у доброму стані.
«Авто в хорошому стані. Ходова теж в хорошому стані. Дискові гальма перебрані. Гальмує, як вкопана. Кузов цілий. Стакани та лонжерони цілі. Без вм’ятин, подряпин, шпаклівки», — повідомив продавець.
Це дійсно найкращий у сьогоднішній добірці варіант, але його потрібно ретельно оглядати на місці.