У столиці 22 «маршрутчиків» не допустили до конкурсу перевізників
У Києві відбувся конкурс на визначення перевізників на автобусних маршрутах Києва загального користування, попри спроби фізичного зриву.
Як передає Укрінформ, про це повідомив заступник голови КМДА Костянтин Усов у Фейсбуці.
«Уперше його провели з урахуванням нових вимог до перевізників. І вперше конкурсний комітет та Департамент транспортної інфраструктури прийняв безпрецедентне рішення про недопущення 22 конкурсних пропозицій із 35. В основному – через порушення законодавства при підготовці документів. Тобто перевізники подалися транспортом, який не відповідає нормам, установленим як стандарт», – зазначив Усов.
Він наголосив, що місто змінює свої підходи до перевізників і максимально ретельно відбирає тих, хто отримує право перевозити киян і гостей міста
«Ми не хочемо бачити застарілий громадський транспорт на своїх вулицях. І ми хочемо, щоб банди, які поки що контролюють ринок пасажирських перевезень, спотворюючи обличчя столиці іржавим мотлохом на колесах, пішли в минуле», – зауважив столичний чиновник.
Усов повідомив, що у п’ятницю у приміщення КП «Центр організації дорожнього руху», де проходило засідання конкурсного комітету, увірвалося кілька десятків агресивних людей. Вони намагалися силовим методом фізично не допустити проведення конкурсу за новими умовами і стандартами. Силами поліції та муніципальної варти їх вивели з будівлі, а частину – затримали.
Як повідомлялося, Київська міська державна адміністрація у травні оголосила конкурс на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Серед нових умов – забезпечення більшої доступності автобусів для маломобільних пасажирів та людей з інвалідністю, заборона звукового та візуального забруднення, наявність не менше 5 спеціальних кнопок зупинки на вимогу, обладнання салону кондиціонерами, системами обігріву та додатковим простором для перевезення щонайменше одного крісла колісного чи дитячого візка або велосипеда.
Серед інших новацій – автоматичне оголошення зупинок українською та англійською мовами, яке дублюватиметься на електронному табло всередині та зовні салону автобуса, щоб інформація була доступна людям із порушенням зору. Салони також будуть обладнані валідаторами для е-квитка та GPS-системами.