У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі
У Києві запустили чат-бот у тестовому режимі для оформлення поїздок у соціальному таксі.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
За словами заступниці голови КМДА Марини Хонди, «соціальне таксі працює в Києві вже близько 3 років. Щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується. Зокрема кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася до 300 людей. Уже випущено на маршрути 12 спеціалізованих автомобілів».
«Постійно працюємо над оптимізацією роботи інклюзивного таксі та дбаємо про комфорт пасажирів. Для зручності оформлення поїздок запускаємо чат-бот у тестовому режимі, де можна буде оперативно створити та скасувати поїздку, залишити відгук, отримати відповіді на найпоширеніші питання», – зазначила Хонда.
Скористатися послугою інклюзивного таксі та отримати додаткову інформацію можна через чат-бот у Телеграм.
Соціальне таксі – це спеціально облаштований транспорт, призначений для перевезень людей з інвалідністю. Він обладнаний усіма необхідними засобами для безпеки та комфорту під час поїздок до об’єктів соціального значення (центри реабілітації, лікарні, заклади освіти тощо).
Як повідомлялось, у вересні 2022 року відновили надання послуги соціального таксі для перевезення дітей та осіб з інвалідністю.
Фото: КМДА