Стан укриттів у столиці: КМВА заявляє, що чат-бот зі скаргами показав ефективність
У Київській міській військовій адміністрації запевнили, що чат-бот, у який можна поскаржитися на неналежне, або зачинене укриття за два тижні роботи показав свою ефективність.
Як передає Укрінформ, про це КМВА повідомляє у Телеграмі.
«Від 24.02 минуло майже 2 роки. За цей час багато чого змінилось. Так само, на жаль, і змінюються наші звички. Одна з них — ходити в укриття у будь-яку годину, якщо залунала повітряна тривога», — ідеться у повідомленні.
Проте, зауважили у КМВА, повсякчас виникають складнощі — необлаштоване укриття, зачинені двері, не впустили з собакою, затоплення та інше.
«Над цими проблемами працюють відповідальні, але у нас не завжди є інформація в момент, коли ворог атакує небо. В таких ситуаціях ми маємо працювати оперативно, тож для цих цілей і був створений наш @open_shelter_bot», — повідомили у КМВА.
За два тижні роботи він показав свою ефективність, тож адміністрація планує розвивати його ще більше. Команда КМВА прагне отримувати інформацію з перших вуст, а для цього про чат-бот має дізнатись ще більше людей.
«Ми підготували відео. Поширюйте його! Чому це важливо? Через чат-бот скарга від вас проходить найкоротший шлях до людей, які мають вирішити проблему з якою ви зіштовхнулись. Чим більше людей побачить цей ролик, тим більше інформації з різних куточків України ми отримаємо», — підкреслили у КМВА.
В адміністрації зазначили, що очікують зворотний зв’язок з детальною інформацією про укриття, яке не влаштовує киян, від відповідальних — оперативна реакція та рішення.
Як повідомляв Укрінформ, у грудні Київська обласна військова адміністрація презентувала та запустила у роботу чат-бот «Київщина безпечна», який допоможе швидко знаходити інформацію щодо роботи пунктів Незламності та укриттів в області.