Поворозник про ремонт метро: Підтоплення тунелю — це лише частина проблеми
Ремонт тунелю між станціями «Теремки» і «Деміївська» необхідних, роботи передбачають розриття великої ділянки на глибину 8-10 метрів, яка зараз пропускає воду.
Про це в ефірі телеканалу “Київ” повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, передає Укрінформ.
“Це вимушена для нас ситуація. Там потрібно буде розрити один з тунелів (там два тунелі) і частину цього тунелю замінити. Ця ділянка якраз над річкою Либідь. Треба буде розрити велику ділянку на 8-10 метрів завглибшки, яка наразі пропускає воду”, — сказав Поворозник.
Він зауважив, що підтоплення тунелю – це лише частина проблеми. «Вода тисне на стінки тунелю, він деформується, тріскається, просочується вода — і ще більше руйнується. Коли йде потяг, то виникає вібрація, яка тільки допомагає такому руйнуванню. Також там є глина, яка не пропускає вниз воду. Багато факторів, які призвели до такої ситуації”, — підкреслив перший заступник голови КМДА.
Поворозник зазначив, що тунель будувався у 2008-2010 роках, і вже під час спорудження були проблеми: будівництво відбувалось у складних умовах, майже у ручному режимі, і це зараз дається взнаки.
Водночас говорити про вартість ремонтних робіт зарано, оскільки ще триває експертне обстеження, додав посадовець.
Як повідомляв Укрінформ, у Києві рух поїздів метро на ділянці між станціями «Теремки» і «Деміївська» зупинено з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів.
З 8 грудня від станції “Теремки” до станції “Либідська” організовано рух наземного транспорту, що дублюватиме маршрути закритих станцій метро.