Інтеграція петицій у «Київ Цифровий» популяризувала сервіс у десятки разів — КМДА
Кияни подали 426 ідей за два місяці роботи сервісу «Петиції» у додатку «Київ Цифровий», тоді як за аналогічний період до інтеграції лише 36, тобто кількість поданих ініціатив зросла у майже 12 разів.
Про це Укрінформу повідомив Петро Оленич, заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).
«До інтеграції з «Київ Цифровим» працювала авторизація через особистий кабінет киянина. Це були «зайві» кліки, що ускладнювали процес. Завдяки інтеграції у «Київ Цифровий» спростився механізм валідації учасника. Підробити голоси зараз абсолютно неможливо, бо голосування відбувається через Bank ID. Довіра до інструменту стимулює користувачів активніше користуватимуся сервісом», — зазначив Оленич.
За його словами, у сотні разів активізувалося також голосування за електронні петиції. Статистика показує, що завдяки «Києву Цифровому» за ці ж два місяці віддали користувачі 570 тисяч підписів, а до цього — лише 4 тисячі голосів.
Зазначається, що для того, щоб проголосувати за ідею, потрібно завантажити останню версію застосунку «Київ Цифровий» для iOS або Android та під’єднати Bank ID. У застосунку «Київ Цифровий» користувачі можуть переглянути опубліковані на сайті петиції та детальну інформацію про них; підтримати ідею; відстежити прогрес підписаних ними ініціатив.
Крім того, за допомогою міського застосунку користувачі можуть долучати друзів до збору підписів. Можна поділитися посиланням на петицію чи надати QR-код для сканування.
З опублікованих у 2022-ому році 523 петицій потрібні 6000 підписів зібрали 33 ідеї. Один з прикладів успішно втіленої петиції — запровадження оплати за проїзд банківською карткою в усіх видах громадського транспорту Києва.
«Насправді така опція була готова ще наприкінці лютого, але ми не розуміли, чи в умовах повномасштабного вторгнення є потреба її запускати. З’явилася відповідна петиція, яка швидко набрала голоси. Переконалися, що у киян є запит на цей сервіс. І одразу його запустили», — наголосив Оленич.
Влітку цього року до корисних сервісів додався розділ «Електронна демократія» — можливість підтримати петиції чи проголосувати за перейменування вулиць. Загалом у столиці діє понад 20 інструментів громадської участі, використовуючи які містяни мають можливість впливати на процеси розвитку столиці. Детальніше про кожний інструмент громадської участі та як ними скористатися, читайте у збірнику «Інструменти громадської участі для активного жителя Києва» за посиланням.
Як повідомляв Укрінформ, у листопаді Київ отримав нагороду World Smart City Award Special Recognition за міський застосунок «Київ Цифровий». Застосунок «Київ Цифровий» створили у 2021 році. Він об’єднав головні міські сервіси – від оплати проїзду в громадському транспорті чи паркування авто до сповіщення про ремонтні роботи від комунальних служб. Під час повномасштабного вторгнення «Київ Цифровий» швидко переорієнтувався на першочергові потреби киян, запропонувавши мапу укриттів та працюючого бізнесу, сповіщення про повітряну тривогу, інформацію про рух транспорту.
Фото: Борис Корпусенко