Чому насправді сталася аварія на синій гілці метро в Києві: нардеп розкрив причину
Причиною аварії на синій гілці метро в Києві стало авральне будівництво станцій у 2010 році.
Про це заявив депутат Верховної Ради Костянтин Бондарєв, член комітету з питань транспорту та інфраструктури. Він провів інспекцію аварійної ділянки.
«Станції, які через десять з лишком років після відкриття потребують ремонту, будувалися поспіхом, з великими труднощами і трагедіями, які замовчувалися. Зараз ситуація на аварійній ділянці стабілізована. Як повідомив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, розробляється проєкт ремонту і паралельно проводяться підготовчі роботи. За приблизними розрахунками, на відновлення руху метро на цій ділянці потрібно близько шести місяців», — розповів Бондарєв.
Він нагадав, що уряд експрезидента-втікача Віктора Януковича вирішив використати будівництво метро на Теремки для своєї політичної кампанії в столиці. Тому для уряду Миколи Азарова головним було побудувати метро швидко. А це одна з найскладніших ділянок для будівництва метро: між «Либідською» та «Деміївською» проходить русло річки Либідь і ґрунти навколо насичені водою.
За словами Бондарєва, через складність ділянки механізований тунелепрохідницький щит опинився під водою, і тунелі добудовувалися практично вручну.
«Під час будівництва у призабійній зоні щита через викид пливуну загинули двоє метробудівців… В підсумку в цьому місці найгірша якість збірки тюбінгів тунелів серед всього київського метрополітену. І саме тут утворилися тріщини, через які зараз закрили метро», — зазначив Бондарєв.
Нагадаємо, раніше голова та засновник Офісу трансформації Максим Бахматов розповідав, коли можуть відкрити тунель між «Либідською» та Деміївською».
Ще більше новин читайте в нашому Telegram-каналі «Головні новини Києва – 44.ua». Також не забувайте підписуватись.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію