Паперові квитки — безкоштовний комфорт: Укрзалізниця вибачається за кібератаку
16:30, Сьогодні
Надійне джерело

Через масовану кібератаку з 23 березня онлайн-сервіси Укрзалізниці тимчасово перестали бути доступні, і тепер установа вибачається за незручності, пропонуючи безкоштовний комфорт за паперові квитки.
Каси вже було посилено персоналом, а графік роботи було розширено. Також після того, як система відновиться, пасажирам обіцяють додаткові «компліменти». Про це повідомила Укрзалізниця.
Що стосується безкоштовних послуг, то пасажири із паперовими квитками можуть не платити наразі за:
- користування платними залами очікування на вокзалах
- чай на борту поїздів.
Було зазначено:
ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв’язку, ІТ-команда Київстар та всі залучені спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи Укрзалізниці.
Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний в цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію