«Київстар» у Харкові. Що відомо про масштабний збій і які поради місцевим абонентам
У Харкові місцеві жителі відчули наслідки масштабного збою у мережі мобільного оператора «Київстар».
Вранці 12 грудня в мережі мобільного оператора «Київстар» виник масштабний технічний збій, у результаті якого стали недоступними послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Про це повідомили у прес-службі мобільного оператора «Київстар».
Тоді спеціалісти компанії почали працювати над усуненням проблеми для якнайскорішого відновлення зв’язку..
Пізніше у прес-службі «Київстару» повідомили, що вранці вони стали мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила масштабний технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги мобільного зв’язку та доступу в інтернет. Станом на зараз персональні дані абонентів не скомпрометовані.
У компанії запевнили, що для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі вони залучили представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, а також пообіцяли обов’язково надати компенсацію тим абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами «Київстару».
За інформацією абонентів мобільного оператора «Київстар», зараз вони не можуть перейти на інших операторів через національний роумінг.
У прес-службі «ПриватБанку» попередили, що у зв’язку з труднощами в роботі мобільного оператора «Київстар» деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування «ПриватБанку» можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
У банку заявили, що у разі термінової необхідністі зв’язатися з ними, то за відсутністю мобільного зв’язку, можна зателефонувати до підтримки за допомогою «Приват24», а також написати в чат-онлайн. Для цього достатньо підключитися до альтернативної мережі інтернету. Також «ПриватБанк» надає консультацію щодо загальних питань в соціальних мережах.
Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко у своєму Телеграм-каналі порадив українцям, яким потрібна термінова допомога — зв’язатися з рідними або викликати екстрені служби, звернутися до найближчого управління поліції або пожежно-рятувальної частини.
«Також ви можете попросити про допомогу у нацгвардійців, поліцейських та прикордонників, які несуть службу у населених пунктах та на автодорогах. У «Пунктах Незламності,» розгорнутих на базі наших підрозділів, є можливість скористатися Wi-Fi. Екстрені номери «101», «102», «112» працюють у штатному режимі», — наголосив Ігор Клименко.