Legatus

Фахівці досі усувають наслідки кібератаки на Укрзалізницю: як повернути гроші за квиток

29 марта
07:41 2025

Укрзалізниця відновила роботу онлайн-сервісів після масштабної кібератаки.  Однак досі пасажири не можуть придбати квитки через інтернет.

При спробах придбати квиток через вебсайт виявляється, що сервіс досі не працює. Також про неможливість придбання квитків онлайн повідомляють користувачі у соцмережах.

Фахівці досі усувають наслідки кібератаки на Укрзалізницю: як повернути гроші за квиток, фото-1

В Укрзалізниці пояснюють: через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків.

Щоб збалансувати попит, відкриваємо додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком — Києві та львові відкрили додаткові каси. 

ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем, наголосили в Укрзалізниці.

Однак у користувачів виникають питання, де поділись вже придбані квитки та як повернути за них гроші.

Як знайти квитки та повернути гроші

Якщо ви придбали квитки до кібератаки (22 березня 2025 року):

  • Перевірте свою електронну пошту — там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» — квитки могли надійти туди. 
  • Якщо не знайшли квиток — приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення.
  • Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату.

Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?

  • Заповніть заявку на повернення
  • Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов:

  • Заповніть заявку на повернення, гроші обіцяють повернути після перевірки. Час повернення після обробки заявки залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів. Терміни обробки заявки можуть бути подовжені через велику кількість звернень, які обробляються вручну.

Якщо купували квиток після відновлення онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)

Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:

  • Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
  • Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

З усіх інших питань пасажирів просять звертатись на резервну електронну пошту Укрзалізниці: [email protected]

Нагадаємо, «Укрзалізниця» зазнала потужної кібератаки, яка тимчасово вивела з ладу IT-системи компанії. Порушення спричинило збої в роботі квиткових сервісів, у тому числі онлайн-продажів та резервування місць. Також спостерігалися труднощі з розкладом та диспетчеризацією.

Попри атаку, рух поїздів не зупинявся: пасажирів обслуговували офлайн, квитки продавали вручну через каси, а провідники вручну перевіряли посадку.

За попередньою інформацією, атака могла бути скоординованою з боку російських хакерських угруповань, які раніше неодноразово атакували українську критичну інфраструктуру.

Статьи по теме

Последние новости

У Запоріжжі затримали юриста, який за 15 тис доларів США обіцяв мобілізованому уникнути військової служби

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнёры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

Наша цель – ваш комфорт: EA-LOGISTIC – гарантия эффективных международных грузоперевозок.