Будівництво метро, пешехідні зони, захищені зупинки: в Харкові прийняли план розвитку транспорту
План сталої міської мобільності міста Харкова, який був затверджений на позачерговій сесії міськради.
Мета плану — забезпечити необхідний рівень безпеки і зручності пересування містом пішки, легким персональним, велосипедним або громадським транспортом. Проте це повідомили в Департаменті будівництва та шляхового господарства
Там зазначили, що план є стратегічною дорожньою картою, яка потребуватиме постійного оновлення відповідно до можливих потреб населення у пересуванні містом, транспортній та енергетичній інфраструктурі.
При цьому депутати, зокрема Дмитро Булах, зазначили в соцмережах, що документу не обговорювався з громадськістю та навіть не був попередньо розглянутий депутатами.
В мерії пояснили, що особливо важливо було затвердити документ зараз, оскільки Харків перебуває на етапі закупівлі нової техніки.
«Це глобальний документ, який був відпрацьований разом з іноземними партнерами. Надалі ми будемо радитися з громадськістю та вносити в нього правки, адже створення сталої мобільності в умовах міста — це динамічний процес», — зазначив міський голова Ігор Терехов.
План містить конкретний перелік заходів, які сприятимуть розвитку транспортної інфраструктури.
В документі окреслені сценарії розвитку цієї галузі до 2050 року. Зокрема, в Харкові планують вдосконалити освітлення на вулицях, обладнати громадський транспорт системами інформування про загрозу надзвичайних ситуацій, облаштувати захисні споруди поблизу зупинок. План передбачає модернізацію наземного громадського транспорту, врахування потреб зарядки електромобілів, зменшення часу та відстані пересування громадян.
З огляду на те, що в структурі пересувань населення громадським транспортом частка метрополітену становить 45%, у документі також врахований розвиток підземки, в т. ч. будівництво нових станцій метро: «Одеська», «Мотель «Дружба», «Аеропорт», «Східна», «Роганська» та інші
У Харкові також розроблять проєкт пішохідних зон у середмісті з урахуванням Концепції пішохідної туристичної зони «Старе місто».
Також у Харкові реорганізували 4 лікарні.