Затискає пасажирів дверима та «городить триповерховий мат»: у Дніпрі скаржаться на водійку тролейбуса
У Дніпрі пасажири скаржаться на водійку тролейбуса №21. Їм набридло терпіти, як та перед ними закриває двері та матюкається.
Про це повідомляє редакція сайту 056.
В Telegram-каналі Дніпровського електротранспорту підписники влаштували справжній скандал.
«Вона не те що, не знає манер, а від слова зовсім не від світу цього, виражається нецензурною лайкою в агресивному тоні на людей, тролейбуса, навмисно не пускає людей до тролейбусу та насміхається з них в цей самий момент… Прийміть міри будь-ласка», — написав користувач Макан.
В департаменті транспорту, йому відповіли, що звернення прийнято, а також пообіцяли провести відповідну роботу.
Після цього інші користувачі почали писати про скандальну водійку.
«Дійсно поводиться неадекватно, і вже не вперше. Зачиняє двері перед людьми, навіть якщо при цьому притискає комусь ногу, не дає зайти через передні двері, хоча пройти через інші двері неможливо через тисняву, потім ще й городить триповерховий мат сама з собою до наступної зупинки, так що вуха в’януть. Вживіть заходів будь ласка, не вперше скарги, а неприйнятна поведінка нікуди не йде», — написав інший користувач.
«Сьогодні зранку водійка цього ж тролейбусу за 21 маршрутом на очах у всіх наче як спеціально притисла людину дверима, бо не хотіла запускати інших через передні двері, чим могла завдати травми. Зверніть, будь ласка, на це увагу», — написала Анастасія Сівашева.
При цьому у дивакуватої водійки з’явилась захисниця Віталіна. Вона написала, що всі ці скарги — наклеп із-за особистої неприязні. Також додала, що закривання дверей пов’язане із безпекою та уникнення випадків тисняви пасажирів. На це їй відповіли черговою скаргою.
«Якщо водій дозволяє собі не пускати людей, сміючись з цього, ображати людей це норма? Хто або що намагається роздмухати конфлікт я не вперше вже це помічаю сьогодні конкретно мене вона обміряла з ніг до голови, я розуміючи що нічого цій особі не доведеш вирішив написати сюди що б мене почули її начальники і провели розмову, що і як потрібно робити коли знаходишся на робочому місці», — написав Макан.