В Україні відновлено роботу онлайн запису в е-чергу сервісного центру МВС
У той час, коли наша країна веде запеклі бої з агресором та відстоює свої території, сервісні центри МВС продовжують відновлювати роботу своїх центрів та свої потужності. Наразі вже працює 132 сервісних центри МВС, навіть у місті-герої Харкові! На Дніпропетровщині вже відновили роботу усі 9 ТСЦ МВС, передає редакція.
Відтак, сервісні центри МВС поновили роботу функціонала онлайн-запису до електронної черги. Онлайн-запис дозволяє заощадити час клієнтів і надає можливість раціонально його спланувати.
Тож відтепер записатися до сервісних центрів МВС нового зразка можна онлайн на офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС або через термінал електронної черги безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС. У разі відсутності в сервісному центрі МВС електронної черги отримання послуг проводиться в порядку живої черги.
Через онлайн-запис до електронної черги можна записатися на будь-яку послугу, окрім прийняття практичних іспитів на право керування транспортним засобом. Запис на складання практичного іспиту здійснюється через термінал електронної черги, встановлений у приміщенні сервісного центру МВС або за його відсутності — в порядку живої черги.
На жаль, через чисельні кібератаки на початку війни нам довелося цей функціонал тимчасово відключити. Але наразі він вже працює на повну потужність і виконує всі свої функції.
Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Головного сервісного центру МВС, обрати розділ «Запис в е-чергу», пройти ідентифікацію через сервіс ID.GOV.UA (це загальнодержавна електронна система ідентифікації особи, яка дає змогу використовувати всі можливі в Україні способи електронної ідентифікації), обрати місце отримання послуги, саму послугу та дату і час відвідування сервісного центру МВС.
Можливості функціонала запису в онлайн-чергу:
- збереження інформації про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;
- запис в пару кліків на вільну дату та час для отримання послуги;
- автоматичне встановлення обмеження кількості записів: один талон на обрану послугу протягом доби та 4 талони протягом місяця;
- наявний алгоритм розподілу обслуговування громадян між адміністраторами залежно від їх кількості.
Сформований талон електронної черги необхідно показати адміністратору сервісного центру МВС для отримання послуги. Онлайн-запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі. Невідповідність обраної послуги й даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним особи є підставою для скасування реєстрації в електронній черзі.
Зауважимо, що в разі оголошення повітряної тривоги до початку роботи сервісного центру МВС надання послуг розпочинається лише після її відміни. Якщо повітряна тривога оголошена під час робочого дня, обслуговування негайно призупиняється, а відвідувачам пропонується прослідувати в укриття. При цьому очікування в черзі подовжується на час тривалості повітряної тривоги.
Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером: (044)290 19 88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, дізнатися новини сервісних центрів MBC — на сайті Головного сервісного центру МВС.
В центрах постійно на зв’язку. Стежте за нововведеннями на сайті Головного та регіональних сервісних центрів МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (056) 7209759, (044) 290-19-88. Відповіді на поширені питання та новини сервісних центрів МВС можна знайти також на порталі www.info.hsc.gov.ua.
Підписуйтесь на сторінки у соцмережах: @dnp.hsc.gov.ua, @hsc.gov.ua, t.me/mia_service_centre, @service_centre_mia